تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 - 13:16
کد خبر : 49131

بیش از ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در کردستان کشف شد

بیش از ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در کردستان کشف شد

– اخبار استانها – سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، به اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا در استان کردستان اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان سقز انبار بزرگ دپو سیگار قاچاق در یکی از محلات این شهر کشف شد. وی گفت: پس از

– اخبار استانها –

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، به اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا در استان کردستان اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان سقز انبار بزرگ دپو سیگار قاچاق در یکی از محلات این شهر کشف شد.

وی گفت: پس از هماهنگی با مراجع قضائی، در بازرسی از این انبار ۹۰۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شد و در این عملیات یک نفر دستگیر و به همراه کالای قاچاق کشف‌شده جهت انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح داده شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا از ماموریت‌های اصلی پلیس است، تصریح کرد: شهروندان به‌عنوان صاحبان اصلی امنیت می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق کالا را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به همکاران ما گزارش بدهند.

۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کردستان کشف شد فرمانده انتظامی کردستان: ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در سروآباد کشف شد ۲۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کردستان کشف شد؛ دستگیری ۳۲ قاچاقچی

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از کشف ۱۴ هزار قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان دیواندره خبر داد و افزود: ماموران انتظامی دیواندره نیز در راستای طرح تشدید مبارزه با پدیده شوم قاچاق، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه مینی‌بوس حامل بار قاچاق در محور"دیواندره-بیجار" شدند.

سردار آزادی خاطرنشان کرد: در این عملیات ۲ نفر دستگیر و به‌همراه قاچاق کشف‌شده، به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد