تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 - 10:09
کد خبر : 49105

چهار دستگاه خودروی حمل کالای قاچاق در دیواندره توقیف شد

چهار دستگاه خودروی حمل کالای قاچاق در دیواندره توقیف شد

سرهنگ حمید رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان؛ بلافاصله چند اکیپ عملیاتی به محل اعزام شدند.وی افزود: ماموران پس از استقرار و کنترل محسوس و نامحسوس مسیرهای احتمالی، در محور (دیواندره – بیجار)

سرهنگ حمید رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان؛ بلافاصله چند اکیپ عملیاتی به محل اعزام شدند.
وی افزود: ماموران پس از استقرار و کنترل محسوس و نامحسوس مسیرهای احتمالی، در محور (دیواندره – بیجار) موفق به شناسای و توقیف چهار دستگاه خودرو سواری (۲ دستگاه پراید، یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سمند) شدند.
سرهنگ رضایی تاکید کرد: در بازرسی های به عمل آمده یک هزار و ۷۰۰ پاکت تنباکوی قاچاق، ۲۳۶ ثوپ انواع البسه، ۱۱۰ کارتن وسایل پذیرایی خارجی و ۴۸ دستگاه لوازم الکتریکی قاچاق از این خودروها کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی دیواندره با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو این وسایل قاچاق کشف شد، یادآور شد: در این ارتباط ۵ نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی شهر سنندج قرار دارد.
۷۳۵۳/۹۱۰۲
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد