تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397 - 17:38
کد خبر : 49048

۵۲۰ کیلوگرم حشیش در «جکیگور» سیستان و بلوچستان کشف شد

۵۲۰ کیلوگرم حشیش در «جکیگور» سیستان و بلوچستان کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد ملاشاهی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی «جکیگور» در جنوب استان سیستان و بلوچستان» از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد ملاشاهی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی «جکیگور» در جنوب استان سیستان و بلوچستان» از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب در پوشش قاچاق کالا محموله موادمخدر را وارد کشور کنند در عملیات غافلگیرانه مرزداران در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و ۲۸ طاقه پارچه قاچاق ۵۲۰ کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

ملاشاهی گفت: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران پرداخته و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد