تاریخ انتشار : یکشنبه 9 دی 1397 - 8:59
کد خبر : 48928

شرایط برگزاری مناقصات برای حمایت از کالای ایرانی مشخص شد

شرایط برگزاری مناقصات برای حمایت از کالای ایرانی مشخص شد

– اخبار سیاسی – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم ، بررسی طرح حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی در دستورکار امروز (یکشنبه ۹ دی) نمایندگان در صحن علنی قوه مقننه، قرار دارد. مجلس و

– اخبار سیاسی –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم ، بررسی طرح حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی در دستورکار امروز (یکشنبه ۹ دی) نمایندگان در صحن علنی قوه مقننه، قرار دارد.

مجلس و قوه قضائیه به چارچوب جدیدی برای تحقیق و تفحص‌ها دست یافتند۶ نماینده‌ای که با تاخیر به مجلس رسیدندآغاز جلسه علنی مجلس با ۹۰ صندلی خالیاعتراض حقوقدانان به نامزد شدن رئیس مجلس ترکیه در انتخابات

 

وکلای‌ملت در جریان بررسی طرح مذکور با ۱۵۹ رأی موافق، ۹ رأی مخالف و ۹ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در جلسه با ماده (۳) این طرح موافقت کردند.

در ماده (۳) آمده است: به منظور رعایت این قانون در برگزاری مناقصات، موارد زیر لازم الاجراء است.

الف- از تاریخ لازم الاجراء شدن این قانون، خرید انواع کالا و خدمت به هر طریق از جمله برگزاری مناقصه، یا ترک تشریفات و عدم الزام به تشریفات توسط دستگاه‌های موضوع ماده (۱) قانون برگزاری مناقصات مصوب۳/۱۱/۸۳ با اصلاحات و الحاقات بعدی، بدون رعایت این قانون ممنوع است.

ب – تمام دستگاه‌های صدر موضوع ماده (۲) این قانون در ارجاع کار موضوع ماده (۵) این قانون، به دستگاه‌های مشمول قانون برگزاری مناقصات افزوده می‌شوند.

انتهای‌پیام/

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد