تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 - 8:03
کد خبر : 48811

متخلفان اقتصادی استان افزون بر ۳۳۷ میلیارد ریال محکوم شدند

متخلفان اقتصادی استان افزون بر ۳۳۷ میلیارد ریال محکوم شدند

حیدر میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت ۹ هزار و ۴۷۳ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان وارد که ۹ هزار و ۴۵۱ پرونده رسیدگی و مختومه شد.وی ادامه داد: در حوزه مختومه کردن پرونده ها در اجرای احکام ادارات تعزیرات حکومتی سیستان و

حیدر میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت ۹ هزار و ۴۷۳ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان وارد که ۹ هزار و ۴۵۱ پرونده رسیدگی و مختومه شد.
وی ادامه داد: در حوزه مختومه کردن پرونده ها در اجرای احکام ادارات تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان رشد ۳۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم.
مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع پرونده های وارده چهار هزار و ۹۵۹ فقره به حوزه کالا و خدمات، چهار هزار و ۱۴۱ پرونده به قاچاق کالا و ارز و ۳۷۳ فقره به حوزه بهداشت و درمان اختصاص داشت.
وی افزود: پرونده های قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان در این مدت نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۸۰ درصد رشد داشته است.
میرزایی گفت: در این مدت در اجرای احکام بویژه وصولی جرائم نسبت به محکومیت صادره نیز عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان موفقیت آمیز بوده به طوری که در حوزه قاچاق کالا رتبه نخست کشوری را از آن خود کرد.
وی بیان کرد: در کنار برخورد با متخلفان اقدامات پیشگیرانه نیز در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و ۱۹ نفر از محکومان به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) مورد عفو رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند.
۷۳۱۶**۳۲۱۳
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد