تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 - 11:46
کد خبر : 48562

۸۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در قزوین کشف شد

۸۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در قزوین کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ آرش مردای روز سه شنبه افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ آرش مردای روز سه شنبه افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی در آزاد راه قزوین-زنجان به یک دستگاه کامیون که در حال جابه جایی بار بود، مشکوک شده و نسبت به بررسی موضوع پرداختند.
این مسئول انتظامی اظهار داشت: در بررسی این موضوع مشخص شد کامیون ولوو که شب گذشته به علت تصادف در حاشیه آزاد راه متوقف شده بود حامل بار قاچاق بوده و عاملان آن برای انتقال بار به مقصد در حال جابه جایی به یک دستگاه کامیون دیگر بودند.
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: در بازرسی از این خودرو۵۱ هزار ثوب روسری ، ۸۲ طاق پارچه و ۲۷ هزار عدد پیچ خودکار خارجی قاچاق کشف شد.
وی با اشاره به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریالی کالاهای کشف شده،گفت: در همین راستا یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
۶۱۰۴*۳۰۱۳
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد