تاریخ انتشار : دوشنبه 3 دی 1397 - 11:34
کد خبر : 48460

تقویت گفتمان تبلیغاتی حمایت از کالای ایرانی در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران

تقویت گفتمان تبلیغاتی حمایت از کالای ایرانی در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از افکارنیوز، چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با رویکرد تقویت گفتمان تبلیغاتی در حمایت از کالای ایرانی، با مشارکت دفتر مطالعات و  برنامه‌ریزی رسانه‌ها، کارگاه‌های آموزشی "تبلیغات دیجیتال" و " تولید محتوای تبلیغاتی" را برگزار می‌کند. معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی در چارچوب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از افکارنیوز،

چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با رویکرد تقویت گفتمان تبلیغاتی در حمایت از کالای ایرانی، با مشارکت دفتر مطالعات و  برنامه‌ریزی رسانه‌ها، کارگاه‌های آموزشی "تبلیغات دیجیتال" و " تولید محتوای تبلیغاتی" را برگزار می‌کند.

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی در چارچوب سیاست‌های حمایت از کالا و سرمایه‌ی ایرانی و استفاده از ظرفیت‌های بخشِ خصوصی با حضور استادان دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و ارائه تاییدیه آموزشی کارگاه‌های تبلیغات دیجیتال و تولید محتوای تبلیغاتی در برگزاری چهارمین جشنواره تبلیغات ایران مشارکت دارد.

کارگاه‌های آموزشی این جشنواره با شعار خلاقیت و اثربخشی در تبلیغات با هدف حمایت از کالاها و خدمات ایرانی چهارشنبه ۱۲ دی ماه برگزار خواهند شد.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نیمه دی ماه سال جاری علاوه بر مشارکت در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران و پانزدهمین نمایشگاه بین‌‌المللی تبلیغات و بازاریابی و صنایع وابسته، همایش سراسری کارشناسان تبلیغات استان‌ها و را برگزار می‌کند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد