تاریخ انتشار : دوشنبه 3 دی 1397 - 8:44
کد خبر : 48422

کشف هشت قطعه پرنده زینتی و کالای قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی

کشف هشت قطعه پرنده زینتی و کالای قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، ماشالله جان‌نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: با تلاش‌های شبانه روزی مرزداران هنگ مرزی تایباد، این مرزداران موفق به کشف هشت قطعه پرنده زینتی خشک شده قاچاق شدند. وی افزود: در این عملیات هشت

کشف هشت قطعه پرنده زینتی و کالای قاچاق در مرز‌های خراسان رضویبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، ماشالله جان‌نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: با تلاش‌های شبانه روزی مرزداران هنگ مرزی تایباد، این مرزداران موفق به کشف هشت قطعه پرنده زینتی خشک شده قاچاق شدند.
وی افزود: در این عملیات هشت قطعه پرنده زینتی شامل یک طوقه قرقاول، یک طوقه مرغابی، یک مرغ دریایی، یک مرغ ماهی خوار، یک شانه به سر و سه طوقه درنا از یک تبعه افغانستانی که بصورت خیلی ماهرانه جاسازی شده بود و قصد ورود به کشور را داشت با هوشیاری ماموران این هنگ کشف گردید.
جان‌نثار در ادامه با اشاره به کنترل دقیق مسافران در ایست و بازرسی افزود: مرزبانان هنگ تایباد مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی موفق شدند مقادیری کالای قاچاق شامل گوشی تلفن همراه، پارچه و … به ارزش ۱۴۲ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال را کشف نمایند.
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی اظهار داشت: مرزداران این هنگ شبانه روز در تلاش هستند تا امنیت پایدار را در تمامی زمینه‌ها در این منطقه برقرار نمایند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد