تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آذر 1397 - 7:05
کد خبر : 48038

کشف ۵۲ میلیاردی کالای قاچاق و اموال مسروقه در تنکابن

کشف ۵۲ میلیاردی کالای قاچاق و اموال مسروقه در تنکابن

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۵۲ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق و اموال مسروقه طی ۲۴ ساعت گذشته با اجرای طرح ظفر ۱۳ در شهرستان " تنکابن" خبر داد. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایلنا ، سرهنگ "حسن مفخمی شهرستانی "در حاشیه

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۵۲ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق و اموال مسروقه طی ۲۴ ساعت گذشته با اجرای طرح ظفر ۱۳ در شهرستان " تنکابن" خبر داد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایلنا ، سرهنگ "حسن مفخمی شهرستانی "در حاشیه نمایشگاه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی (ظفر ۱۳) در شهرستان تنکابن، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و برخورد با هنجارشکنان و مجرمان در سطح این شهرستان اعلام کرد.

وی با اشاره به اهداف این طرح در شهرستان تنکابن، گفت: از جمله اهداف طرح عملیاتی ظفر ۱۳، ارتقاء نظم و امنیت عمومی، انضباط بخشی ترافیکی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، برخورد با اراذل و اوباش، خرده فروشان موادمخدر و سارقان برشمرد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف ۵۲ میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریالی اموال مسروقه و انواع کالای قاچاق در این طرح، گفت : کشف ۴۱ تن برنج خارجی قاچاق، ۴ تن چوب آلات جنگلی قاچاق، ۶ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق،۲۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از جمله کشفیات کالای قاچاق در این طرح بوده است .

سرهنگ مفخمی همچنین از کشف ۳ میلیارد ریال اموال مسروقه و۱۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در این طرح خبر داد و افزود: ۷۰ متهم به سرقت، خرده فروش و قاچاقچی موادمخدر، اراذل و اوباش در این طرح شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اعمال قانون و برخورد با وسایل نقلیه متخلف در سطح معابر عمومی و خیابان های درون شهری و برون شهری از اعمال قانون ۵ هزار و ۲۳۷ فقره تخلف خبر داد و افزود: بیش از ۱۴۷ دستگاه انواع موتورسیکلت و خودروی متخلف نیز در این طرح توقیف شدند.

سرهنگ مفخمی همچنین به پلمب بیش از ۶۱ واحد صنفی متخلف در این طرح اشاره کرد و افزود: بی شک رعایت قوانین و مقررات از سوی شهروندان و هم استانی های عزیز مازندرانی، نقش موثری در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد.

 

 

 

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد