تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 - 6:49
کد خبر : 47978

قاچاق سوخت و دام در مرزهای استان رو به افزایش است

قاچاق سوخت و دام در مرزهای استان رو به افزایش است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا از ایلام ؛نوذری  در کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت : قاچاق کالا ، ارز و سوخت امروز چند وجهی است و بیشترین آسیب را به اشتغال و اقتصاد پویای کشور وارد می کند و باید ضمن شناسایی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا از ایلام ؛نوذری  در کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت : قاچاق کالا ، ارز و سوخت امروز چند وجهی است و بیشترین آسیب را به اشتغال و اقتصاد پویای کشور وارد می کند و باید ضمن شناسایی و احصا نقاط ضعف درصدد ایجاد راهکارهای کنترل بیشتر باشیم .

اوافزود: در این راستا باید از نهادهای فرهنگی و سازمانهای مردم نهاد در پیشگیری و جلوگیری از قاچاق کالا بیشتر استفاده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی گفت : امروز قاچاق سوخت و دام به لحاظ وجود ۴۲۰ کیلومتر مرز مشترک و اختلاف قیمت در دو طرف مرز رو به افزایش است .

اوگفت: پدیده قاچاق کالا و ارز ابعاد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی متعددی را به دنبال دارد و برای مقابله با پدیده قاچاق کالا جدی تر و قاطعانه ورود کنیم تا به نتیجه برسیم.

 نوذری  ادامه داد: نقش دستگاه ها در مبارزه با پدیده قاچاق کالا باید پررنگ تر شده و کمیسیون های مربوطه بیش از گذشته فعال باشند .

این مقام مسئول گفت تعداد ۶ پرونده قاچاق کالا به مراجع قضایی معرفی شده است

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد