تاریخ انتشار : جمعه 16 آذر 1397 - 16:08
کد خبر : 47178

گردهمایی «پیشگامان رهایی» با حضور دانشجویان استان مرکزی برگزار شد

گردهمایی «پیشگامان رهایی» با حضور دانشجویان استان مرکزی برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گردهمایی «پیشگامان رهایی» از سوی سازمان بسیج دانشجویی استان مرکزی برگزار شد. در این گردهمایی که با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان مرکزی برگزار شد، دانشجویان مسیر امامزاده روستای سرطاق را تا بیت تاریخی امام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گردهمایی «پیشگامان رهایی» از سوی سازمان بسیج دانشجویی استان مرکزی برگزار شد.
در این گردهمایی که با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان مرکزی برگزار شد، دانشجویان مسیر امامزاده روستای سرطاق را تا بیت تاریخی امام خمینی (ره) با در دست داشتن پرچم‌های حزب الله و بسیج، طی کردند.
در پایان این گردهمایی بیانیه‌ای قرائت شد که در بخشی از آن آمده است:  امروز در حالی در آستانه ۴۰ سالگی و تکامل انقلاب اسلامی عزیزمان قرار گرفته ایم که وضعیت داخلی، منطقه‌ای و بین المللی دچار تحولات آخر الزمانی روزانه، بلکه لحظه‌ای است.   دشمنان بیرونی و اذناب داخلی انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال هر چه در توان داشته اند برای نابودی آن به میدان آورده اند. حمایت از تجزیه طلبان در اوایل انقلاب، جنگ ۸ ساله علیه ایران، ورود مستقیم آمریکا به جنگ با ایران در اواخر جنگ ۸ساله در حوزه دریایی، حمله به هواپیمای مسافربری، برنامه ریزی ۱۰ ساله برای براندازی نرم در سال‌های ۷۸ و ۸۸، حمایت از منافقینی که بیش از ۱۷هزار زن و کودک و مرد ایرانی را به خاک و خون کشیدند، حمایت مالی، لجستیکی و آموزش گروهک‌های ضد انقلاب و تکفیری، به‎وجود آوردن پدیده شوم داعش به اعتراف هیلاری کلینتون وزیر وقت خارجه آمریکا و در آخرین مورد آن تحریم‌های ظالمانه نظیر تحریم داماتو، تحریم‌های بانکی و نفتی و دارویی و نظامی.   انقلاب ما با تمام این هجمه‌ها که تنها ۱ مورد آن قادر به براندازی و فروپاشی یک کشور است نه تنها مقاومت کرده بلکه رشد و پیش رَوَندگی نیز داشته است، تامین امنیت کشور در دریای ناامنی کشور‌های منطقه، فتح حیرت انگیز قله‌های فناوری هسته‌ای،رشد تحسین برانگیز در عرصه‌های نانو فناوری، پزشکی، صنایع دانش بنیان، ساخت موشک‌های نقطه زن با بیش از ۱۳ هزار قطعه حامل فناوری روز دنیا، همه این‌ها در حالی است که امروز عطر توحید و ندای امام خمینی(ره) از حلقوم لبنان و عراق و سوریه و یمن و افغانستان و بحرین و پاکستان برخاسته است. قطعا روح خدا امروز شاهد ماست و می‌بیند که فرزندانِ در گهواره اش سخنان او را به منصه ظهور رسانده اند.   آنجا که فرمود: «این وظیفه اولیه ما و انقلاب اسلامی ماست که در سراسر جهان صلا زنیم که‌ای خواب رفتگان!‌ای غفلت زدگان! بیدار شوید و به اطراف خود نگاه کنید که در کنار لانه‌های گرگ منزل گرفته اید. برخیزید که اینجا جای خواب نیست! و نیز فریاد کشیم سریعاً قیام کنید که جهان ایمن از صیاد نیست! آمریکا و شوروی در کمین نشسته اند، و تا نابودی کاملتان از شما دست نخواهند داشت.»
و یا انجا که ندا سر داد: «ما انقلابمان را به تمام جهان صادر می‌کنیم؛ چرا که انقلاب ما اسلامی است؛ و تا بانگ لا اله الا الله و محمد رسول الله بر تمام جهان طنین نیفکند مبارزه هست؛ و تا مبارزه در هر جای جهان علیه مستکبرین هست، ما هستیم.».
اما در عرصه داخلی کشور دارای نقاط قوت و ضعفی است که سعی می‌کنیم به صورت تیتروار به برخی از آن‌ها اشاره کنیم:
۱. نقاط قوت:
مهم‌ترین آن نیروی جوان، خلاق، نخبه، متعهد و دارای انگیزه الهی و کاری بسیار بالا جهت خدمت به کشور و مردم
مواهب طبیعی گسترده در حجم بالا به طور مثال در مجموع نقت و گاز در رتبه اول جهان هستیم. نفوذ منطقه‌ای بسیار بالا و نیز همسایگی با ۱۵ کشور که بازار‌های هدف بسیار مناسبی برای ایران هستند. در حوزه امنیت در منطقه حرف اول را می‌زنیم. از نظر سرعت رشد علمی در حال حاضر در رتبه دوم جهان قرار داریم.
۲. نقاط ضعف
مهمترین آن دنیا طلبی و رفاه زدگی برخی مسئولان، اسراف و مصرف گرایی و ترجیح کالای خارجی به ایرانی، عقب ماندگی در مسئله عدالت اجتماعی، میل به رفتار‌های قبیله‌ای و جناحی بخصوص در عرصه سیاست، عمل به سیاست‌های بانک جهانی و امید بستن به معاهدات خارجی برای بهبود وضعیت اقتصادی.   می توان گفت که امروز در عرصه مدیریتی کشور دو نوع نگاه حاکم است. نگاه اول که عمدتا حلقه بسته مدیریتی هستند که غالبا تفکرات تکنوکرات و لیبرالی دارند؛  از ویژگی‌های آن‌ها اعتقاد راسخ به قوانین بین المللی اقتصادی نظیر قوانین بانک جهانی صندوق بین المللی پول، عدم توجه به ظرفیت‌های داخلی و عدم تکیه بر توان مردم است. آنان معتقدند مردم مستضعف باید زیر چرخ‌های توسعه له شوند.آنچه امروز بر سر اقتصاد کشور بخصوص در بخش نفت و بانک آمده خروجی این‌نوع مدیریت است.   طیف دوم روحیه انقلابی دارند کار‌ها را به صورت جهادی و شبانه روزی انجام می‌دهند مسایل جناحی را داخل در خدمت گذاری نمی‌کنند. منویات ولایت برای آن‌ها فصل الخطاب است مردم را، ولی نعمتان خود می‌پندارند. پیشرفت‌های کشور در حوزه علمی، فرهنگی، سازندگی، نفوذ منطقه‌ای و گسترش تفکر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری متعلق به این شیوه مدیریتی است.
اما در پایان چند نکته در خصوص وضعیت کشور:   اولا همه مشکلات کشور قابل حل است. لکن کلید آن در داخل است نه خارج، ثانیا چهل سالگی انقلاب دوران پیری انقلاب نیست بلکه دوران پختگی و نشاط آن است، ثانیا جوانان مومن انقلابی کاملا گمنام در عرصه هنر، فرهنگ، علوم روز، مدیریت منطقه غرب آسیا با شور و نشاط مشغول خدمت و فراهم آوردن زمینه ظهور حضرت حجت هستند.   آنچه که امروز دشمنان انقلاب اسلامی را عصبانی کرده اعتقاد همراه با امید و عمل جوانان نسل سوم و چهارم به آرمان‌های خمینی کبیر است. جوانان این کشور را خواهند ساخت. بهتر از آن چیزی که در ذهن نسل قبلی وجود داشته است. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد