تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردین 1396 - 10:29
کد خبر : 4714

قرائت وصیت نامه سیاسی – اجتماعی مقتدا صدر در نماز جمعه

قرائت وصیت نامه سیاسی – اجتماعی مقتدا صدر در نماز جمعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از «شیعه نیوز»، پس از آنکه حجت الاسلام سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر عراق هفته گذشته تهدید به ترور شد، بخشی از وصیتنامه سیایس ـ اجتماعی وی روز گذشته از سوی حجت الاسلام مهدی الموسوی امام جمعه کوفه قرائت شد. در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از «شیعه نیوز»، پس از آنکه حجت الاسلام سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر عراق هفته گذشته تهدید به ترور شد، بخشی از وصیتنامه سیایس ـ اجتماعی وی روز گذشته از سوی حجت الاسلام مهدی الموسوی امام جمعه کوفه قرائت شد.

در این وصیت نامه آمده است: از همه مومنان و مخلصان می‎خواهم که حب به دنیا را از دل خود بیرون کنند و در مسیر اهل بیت (علیهم السلام) قدم بردارند و از آن محافظت کنند.

حجت الاسلام صدر بر ضرورت محافظت از نقشه راه ترسیم شده برای عراق جهت حل مشکلات اقتصادی، سیاسی و مبارزه با فساد تاکید کرد و اظهار داشت: همه برادرانی که اسامی آن‎ها در آیین نامه داخلی ثبت شده است باید به طبق قوانین و دستورات قبلی به وظایف خود عمل کنند، به یاری نیازمندان و مظلومان بپردازند و در مقابل اهل باطل بایستند.

گفتنی است حجت الاسلام مقتدا صدر وصیت نامه سیاسی – اجتماعی خود را برای همه ائمه جمعه وابسته به جریان صدر ارسال کرده و خواسته بود که آن را تا زمان آغاز نماز جمعه بازنکنند و قبل از شروع خطبه‎ها وصیت نامه را بخوانند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد