تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 - 11:53
کد خبر : 118693

آزمون تاریخ‌ساز دیار «حاج‌قاسم» با مشارکت بالای ۶۰ درصد

آزمون تاریخ‌ساز دیار «حاج‌قاسم» با مشارکت بالای ۶۰ درصد

خبرگزاری فارس_کرمان: شب از نیمه گذشته بود، اما لشکر سلیمانی‌ها در میدان انتخاب ایستادند تا به فرمانده‌شان ثابت کنند هنوز غیرت دارند و مردانگی تا از حریم حرم انقلاب دفاع کنند، کرمانی‌ها سنگ تمام گذاشتند و تا آخرین لحظات به احترام سردار دل‌ها ایستادند، گلزار بین‌المللی شهدای کرمان در روز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ چشم

خبرگزاری فارس_کرمان: شب از نیمه گذشته بود، اما لشکر سلیمانی‌ها در میدان انتخاب ایستادند تا به فرمانده‌شان ثابت کنند هنوز غیرت دارند و مردانگی تا از حریم حرم انقلاب دفاع کنند، کرمانی‌ها سنگ تمام گذاشتند و تا آخرین لحظات به احترام سردار دل‌ها ایستادند، گلزار بین‌المللی شهدای کرمان در روز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ چشم دشمنان را خیره و تیرباران کرد.

از صبح آغاز رأی‌گیری هر لحظه که وارد گلزار شهدای کرمان می‌شدی صف بود و انتظار برای ادای دین به انقلاب و دست بیعت با حاج‌قاسم، از راضی و ناراضی همه می‌گفتند به عشق سردار آمدیم و برای عاقبت به خیری انقلاب و مردم دعا می‌کردند.

جشن سیاسی ایرانیان را به واقع کرمانیان و زائران مزار حاج‌قاسم تکمیل و چشم جهانیان را  خیره کردند، در این بین بودند زائرانی که از جای جای کرمان و حتی کشور آمده بودند تا رأی خود را در جوار مزار حاج قاسم به صندوق بیندازند.

از رأی‌اولی‌هایی که سلفی می‌گرفتند با مزار سردار و پدر و مادران و خانواده شهدایی که پس از زیارت قبور مطهر شهدایشان و ادای احترام به فرمانده‌شان حاج‌قاسم عزیز و همرزمش شهید پورجعفری در صف انتخاب می‌ایستادند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان کرمان، برای ریاست جمهوری یک میلیون و ۳۲۱ هزار و ۲۷۵ تعرفه در استان صادر شده که بر اساس تعرفه‌های صادره در انتخابات بیش از ۶۰ درصد حضور و مشارکت مردم را داریم.

بصیری افزود: سنین ۲۵ تا ۴۵ سال بیشترین فراوانی را در مشارکت داشتند و ۵۰ درصد شرکت کننده‌ها را به خود اختصاص دادند که گروه سنی فعال و جوان است.

سپاه ثارالله از خلق حماسه غرورآفرین مردم نجیب استان کرمان در انتخابات ۲۸ خرداد۱۴۰۰ در پیام تقدیری آورده است: حضورعزتمندانه و سراسر غرور شما مردم بزرگ و عزیز و مومن و مجاهد استان کرمان در آزمون سرنوشت‌ساز ۲۸ خرداد، به درستی بیانگر درک و بینش عمیق، مشارکت بالای سیاسی و تقویت کننده اتحاد، همدلی و همبستگی در درون کشور و استان است.

این پیام می‌افزاید: این رخداد بزرگ سیاسی و شور و شعور ملی به دست کسانی رقم خورد که بر اساس آگاهی و تدبیر و لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای، عمل به توصیه حاج قاسم عزیز را بهترین رمز و شعار برای پیروزی نشان دادند و ثابت کردند که با تاسی از خون پاک شهدا به‌ویژه سیدالشهدای مقاومت و حرکت در مسیر صحیح اهداف و استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی و همگامی و همراهی با دریای خروشان مردمی می‌توان علاوه بر استحکام پایه‌های نظام اسلامی بر همه مشکلات داخلی و خارجی فائق آمد.

همچنین در ادامه این پیام آمده است: این سیل عظیم و حضور خروشان و حماسی مردم سترگ و بزرگ کرمان که همگام و همپا با جای جای ایران اسلامی نمایشی از شکوه و ایستادگی را رقم زد در حقیقت پاسخی خردمندانه، با تدبیر و قاطع به دشمنانی بود که به خیال خام خود ناامید کردن مردم و حضور نیافتن پای صندوق‌های رای را در سر می‌پروراندند، اما مردم غیور ایران اسلامی با حضور گسترده خود سربلندی و عزت ایران اسلامی را بار دیگر به بلندای تاریخ فریاد زدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد