تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آذر 1397 - 14:28
کد خبر : 47135

انبار کالاهای احتکار شده در شهرستان سراوان کشف شد

انبار کالاهای احتکار شده در شهرستان سراوان کشف شد

مهرداد طاهری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی گزارش ارائه شده به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان مبنی بر وجود انبار کالاهای احتکار شده موضوع بررسی و احراز تخلف مشخص و در دستور کار قرار گرفت.وی ادامه داد: پس از بازرسی های به عمل آمده از

مهرداد طاهری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی گزارش ارائه شده به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان مبنی بر وجود انبار کالاهای احتکار شده موضوع بررسی و احراز تخلف مشخص و در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از بازرسی های به عمل آمده از این انبار تعداد هزارو ۲۷۰ بطری روغن مایع خوراکی، ۴۵ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم شیر خشک صنعتی و ۳۸۰ کیلوگرم پلاستیک توسط بازرسان سازمان کشف شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان افزود: ارزش ریالی این پرونده بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است که پس از تشکیل پرونده جهت صدور حکم و سیر مراحل قانونی به مراجع قانونی ارجاع شده است.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا سراوان از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.
۹۹۱۴ **۶۰۸۱
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد