تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آذر 1397 - 11:24
کد خبر : 47117

محموله کالای قاچاق ۷ میلیارد ریالی در لرستان توقیف شد

محموله کالای قاچاق ۷ میلیارد ریالی در لرستان توقیف شد

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار محمدمهدیان نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف کالای قاچاق در پلدختر خبر داد و اظهار داشت: یک دستگاه کامیون کشنده در استان توقیف و محموله قاچاق کالا کشف شد.

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار محمدمهدیان نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف کالای قاچاق در پلدختر خبر داد و اظهار داشت: یک دستگاه کامیون کشنده در استان توقیف و محموله قاچاق کالا کشف شد.  

وی با اشاره به توقیف محموله قاچاق در محور خرم زال افزود: مأموران پلیس آگاهی در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید اقدامات کنترلی در محور اندیمشک- خرم‌آباد با هماهنگی مقام قضایی یک دستگاه کامیون کشنده را توقیف کردند.

محموله کالای خارجی قاچاق در لرستان توقیف شدکشفیات کالای قاچاق در استان بوشهر ۲۳۲ درصد افزایش یافتفرمانده انتظامی کردستان: ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در سروآباد کشف شد

فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: مأموران در بازرسی از کامیون توقیفی ۵۷۹ کارتن و بسته حاوی لوازم و اشیا تزئینی، آرایشی و البسه خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.

وی بابیان اینکه یک نفر در این زمینه دستگیرشده است تصریح کرد: محموله مکشوفه از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود که در استان توقیف و فرد خاطی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع ذیصلاح شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد