تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آذر 1397 - 10:37
کد خبر : 47057

هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان کشف شد

هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار حاجی محمد مهدیان نسب اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید اقدامات کنترلی در این آزادراه ، یک دستگاه کامیون کشنده را

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار حاجی محمد مهدیان نسب اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید اقدامات کنترلی در این آزادراه ، یک دستگاه کامیون کشنده را با هماهنگی مقام قضائی توقیف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون توقیفی ۵۷۹ کارتن و بسته حاوی لوازم و اشیا تزئینی، آرایشی و پوشاک خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف و یک نفر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه کالاهای قاچاق از استان های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود تصریح کرد: کارشناسان ارزش این محموله را هفت میلیارد ریال اعلام کردند و فرد خاطی با تشکیل پرونده راهی مراجع ذیصلاح شد.
فرمانده انتظامی لرستان در ادامه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دورود نیز در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و کنترل محورهای مواصلاتی با هماهنگی مقام قضائی یک دستگاه خودرو پژو را توقیف کردند.
سردار مهدیان نسب ادامه داد: ماموران در بازرسی ازخودروی توقیفی مقادیری کالای خوراکی و بهداشتی قاچاق شامل بادام و گردو، خمیر دندان، شامپو و ژیلت خارجی قاچاق فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.
۳۲۱۰/۷۲۶۹/۶۰۶۰
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد