تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آذر 1397 - 13:21
کد خبر : 46979

بیش از ۱ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

بیش از ۱ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

– اخبار استانها – سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دیلم از اشراف اطلاعاتی دریابانی استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: تمام سواحل و نقاط مختلف استان بوشهر تحت رصد دریابانی قرار دارد. وی با تاکید بر برخورد قاطع با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افزود: ماموران دریابانی با امکانات و تجهیزات شناوری مدرن

– اخبار استانها –

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دیلم از اشراف اطلاعاتی دریابانی استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: تمام سواحل و نقاط مختلف استان بوشهر تحت رصد دریابانی قرار دارد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افزود: ماموران دریابانی با امکانات و تجهیزات شناوری مدرن در برخورد قاطع با قاچاقچیان  شبانه‌روز فعالیت می‌کنند.

بوشهر| ۱.۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در گناوه کشف شد ۲۶.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد ۳۴ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانی استان بوشهر کشف شد

وی با بیان اینکه پایگاه دریابانی در سواحل استان بوشهر دارای آمادگی عملیاتی در برخورد قاطع با سوداگران مرگ و قاچاقچیان است افزود: ماموران دریابانی با آمادگی کامل در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از متلاشی شدن باند سوداگران مرگ در سواحل دیلم خبرداد و بیان کرد: ماموران دریابانی با شناسایی یک باند سوداگران مرگ در سواحل دیلم، بیش از ۱.۲ تن مواد مخدر کشف کردند.

سردار رضایی‌نژاد با بیان اینکه یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم تریاک برای انتقال در نقاط کشور ساحل دیلم مخفی شده بود گفت: ماموران دریابانی استان بوشهر محل اختفای مواد مخدر را شناسایی و در بازرسی یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات یک نفر دستگیر شد خاطرنشان کرد: امسال تاکنون با متلاشی شدن باندهای گوناگون افزون بر ۵ تن مواد مخدر توسط نیروهای دریابانی استان بوشهر کشف شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد