تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آذر 1397 - 6:39
کد خبر : 46916

افزایش ۲۹ درصدی کشفیات قاچاق در همدان

افزایش ۲۹ درصدی کشفیات قاچاق در همدان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از همدان، سردار بخشعلی کامران‌‌صالح در قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه قاچاق کالا برای تحقق شعار سال با قاطعیت و بدون اغماض اقدام می‌کند. وی با اشاره به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از همدان، سردار بخشعلی کامران‌‌صالح در قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه قاچاق کالا برای تحقق شعار سال با قاطعیت و بدون اغماض اقدام می‌کند.

وی با اشاره به کشف ۸۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هشت ماهه سال جاری افزود: کشفیات کالای قاچاق در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۳ درصدی برخوردار بوده است.

فرمانده انتظامی استان همدان ارزش ریالی کالاهای کشف شده در این مدت را بیش از یک‌هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: تعداد پرونده‌های متشکله در این رابطه ۴۳۸ فقره است  که ۲۰ باند فعال در این زمینه نیز متلاشی شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای آبان ماه تاکنون با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس در سطح استان بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

کامرانی‌صالح بر پشتیبانی اطلاعاتی از مأموریت‌های مبارزه با قاچاق کالا تأکید کرد و خاطرنشان کرد: تلاش‌ها در این حوزه باید افزایش پیدا کند و فرماندهان در این زمینه باید نظارت‌های خود را اتقا دهند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد