تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آذر 1397 - 7:10
کد خبر : 46722

کشف ۵ عدد شمش طلای قاچاق در شهرستان بانه

کشف ۵ عدد شمش طلای قاچاق در شهرستان بانه

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان از قاچاق ۵ عدد شمش طلا در شهرستان بانه خبر داد و گفت: متهم به پرداخت ۷۱۴ میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایلنا، سید نجیم حسینی در خصوص پرونده قاچاق پنج

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان از قاچاق ۵ عدد شمش طلا در شهرستان بانه خبر داد و گفت: متهم به پرداخت ۷۱۴ میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایلنا، سید نجیم حسینی در خصوص پرونده قاچاق پنج عدد شمش طلا گفت: در بخش نمشیر شهرستان بانه مامورین نیروی انتظامی با متوقف کردن یک خودرو تعداد ۵ عدد شمش طلای قاچاق خارجی را کشف کردند.

وی افزود: از آنجایی‌که عدم تشریفات گمرکی مربوط به ورود و خروج کالا رعایت نشده است و متهم نتوانسته مدارک گمرکی را جهت ورود طلا به کشور ارائه دهد، به پرداخت ۷۵۲ میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: با اعتراض متهم به حکم شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بانه، شعبه اول تجدیدنظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی با اصلاح رأی شعبه بدوی، متهم را به پرداخت ۷۱۴۶۰۳۰۰۰۰ ریال ( هفت میلیارد و یکصد و چهل و شش میلیون و سی هزار ریال) معادل ۷۱۴ میلیون و ششصد و سه هزار تومان ، در حق صندوق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد