تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 - 13:32
کد خبر : 46697

محموله میلیاردی کالای قاچاق در شاهرود توقیف شد

محموله میلیاردی کالای قاچاق در شاهرود توقیف شد

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این محموله قاچاق صبح امروز در شهرستان شاهرود توقیف شد. وی افزود: این تریلی حامل انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این محموله قاچاق صبح امروز در شهرستان شاهرود توقیف شد.

وی افزود: این تریلی حامل انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال بود که در شهرستان شاهرود از سوی مأموران پلیس استان سمنان توقیف شد.

محموله کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در لرستان توقیف شد‌ارزش کالای قاچاق کشف شده در استان سمنان ۷ برابر شد۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران منهدم شد

فرمانده انتظامی استان سمنان با تشریح روند توقیف این محموله قاچاق اضافه کرد: این محموله قاچاق در راستای اجرای طرح کنترل خودروهای عبوری با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان سمنان توقیف شده است.

سردار قاسمی عنوان کرد: در راستای اجرای طرح کنترل خودروهای عبوری با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان شاهرود به یک دستگاه کشنده تریلی مشکوک شده و به آن دستور توقف دادند.

وی بیان کرد: پس از بازرسی مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان شاهرود از این خودرو تریلی، بیش از سه هزار قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی و برخی دیگر اقلام کالاهای قاچاق مانند تعداد قابل توجهی جاروبرقی و گوشی تلفن همراه از آن کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان عنوان کرد: پرونده تخلفات و جرائم متهم این محموله قاچاق کالا تکمیل و به مراجع قضایی ذیربط در شهرستان شاهرود ارسال شد.

به گفته سردار قاسمی، این خودرو از تهران بارگیری کرده و به سمت شهر مشهد در حال حرکت بود که مأموران مبارزه با قاچاق کالای شاهرود آن را متوقف و محموله کالای قاچاق آن را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت جدی با این پدیده شوم اقتصادی برخورد می کند خاطرنشان کرد: در این راستا میزان کشفیات کالاهای قاچاق در استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد