تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397 - 6:40
کد خبر : 46273

افزایش طلاق توافقی در شهرستان رودبارجنوب/رسیدن به بلوغ فکری مهمترین رکن تشکیل خانواده

افزایش طلاق توافقی در شهرستان رودبارجنوب/رسیدن به بلوغ فکری مهمترین رکن تشکیل خانواده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛جلسه مجمع عالی بسیج روز گذشته به مناسبت هفته بسیج با حضور امام جمعه،دبیران و کارگروههای مختلف به میزبانی سپاه رودبار برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین گروهی در مجمع عالی بسیج

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛جلسه مجمع عالی بسیج روز گذشته به مناسبت هفته بسیج با حضور امام جمعه،دبیران و کارگروههای مختلف به میزبانی سپاه رودبار برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین گروهی در مجمع عالی بسیج شهرستان رودبارجنوب با اشاره به روایتی از امام صادق علیه السلام گفت: واژه شیعه وقتی معنا پیدا می کند که در مشی ائمه باشد.

وی ادامه داد: شیعیان عصاره بشریت هستند و امروز یکی از شعارهای ما استقلال آزادای جمهوری اسلامی ایران است.

گروهی خاطر نشان کرد: یکی از راههای رفع مشکلات اقتصادی،رسیدن به استقلال اقتصادی است ،اقتصاد مقاومتی جز راهکارهای اکثرا کشورهای پیشرفته است.

امام جمعه رودبارجنوب عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی در کشور عملیاتی نشده است که یک بخش آن مربوط مردم و بخش دیگر مسئولان هستند.

گروهی خاطر نشان کرد: شغل ۹۵درصد مردم منطقه کشاورزی و دامداری است،اگر امروز می خواهیم در اقتصاد مقاومتی موفق باشیم باید راهکار عملیاتی داشته باشیم و ما باید بپذیریم که بخش کشاورزی و دامداری ما رها بوده و به آن توجه نشده است.

امام جمعه رودبارجنوب خاطر نشان کرد: دولت برای رفع مشکلات اقتصادی باید مدیریت کند و عدم مدیریت موجب به وجود آمدن مشکلات شده است وزارت جهاد کشاورزی از مشکلات کشاورزی جلوگیری کند.

وی تصریح کرد :اعتیاد و بیکاری مهمترین عامل طلاق در شهرستان است ،یکی از راههای کاهش طلاق توسعه اقتصاد مقاومتی است.

ورود بسیج برای رفع مشکلات در حوزه های مختلف

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان رودبارجنوب نیز در جلسه شورای عالی راهبردی شهرستان اظهار کرد: بسیج در اقشار مختلف خود جلساتی را برگزار می کند و در حوزه کاری خود برای رفع مشکلات می گیرد.

وی ادامه داد: میانگین کشوری طلاق ۲۰درصد است که این امر نگران کننده است که باید مورد بحث قرار گیرد.

جرجندی از اقشار مختلف برای شرکت در گردهمایی بزرگ بسیجیان در پنجم آذر ماه دعوت بعمل آورد.

افزایش طلاق توافقی در شهرستان رودبارجنوب

قاضی مهدیان در مجمع عالی بسیج که با موضوع طلاق تشکیل شده بود،گفت: رقم طلاق باتوجه به سنتی بودن منطقه روز به روز در حال افزایش است که مهمترین آن طلاق توافقی است
در سال ۹۶ تقریبا ۱۵۸پرونده طلاق توافقی و ۹طلاق به درخواست زوجه در شهرستان رودبارجنوب به وقوع پیوسته است.

وی به آمار طلاق توافقی در شهرستان رودبارجنوب اشاره کرد و افزود: در سال ۹۷آذر ماه۱۰۰پرونده و طلاق به درخواست زوجه ۱مورد به ثبت رسیده است.

کارشناس کیفری دادگستری شهرستان رودبارجنوب اظهار داشت: حفظ بنیان خانواده نیاز به تامین امور اقتصادی دارد،آگاهی و دانش را زوجین باید برای تشکیل خانواده داشته باشند باید شخص به بلوغ فکری برسد که مهمتر از تشکیل خانواده است.

اقلیم در طرح های اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است

بیگ زاده کارشناس کشاورزی شهرستان رودبارجنوب گفت: اقلیم در طرح های اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است و طر ح های که در شمال استان جوابگو است در جنوب استان جواب نمی دهد.

وی ادامه داد : گیاهان دارویی خیلی خوبی در رودبار کشت که به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شود.

مسئول آب و خاک جهاد کشاورزی رودبارجنوب بیان داشت: مردم رودبار جنوب روی گنج هستند و فقیر هستند و کاشت دانه های روغنی جایگزین خوبی در شهرستان است.

وی عنوان کرد: کاشت کلزا و کنجد یک کار پر در آمد در این شهرستان است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد