تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آبان 1398 - 12:32
کد خبر : 66632

فارس من| ورود ستاد امر به معروف و نهی از منکر به موضوع زباله منطقه چهاردانگه مازندران

فارس من| ورود ستاد امر به معروف و نهی از منکر به موضوع زباله منطقه چهاردانگه مازندران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سوژه‌ای  در سامانه فارس من، مشکل انتقال زباله ساری به منطقه چهاردانگه مازندران را ثبت کردند و در توضیح این سوژه عنوان شده است؛ *دپوی ۱۴ ساله زباله در منطقه گوی‌چاله فاجعه است زباله شهرستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سوژه‌ای  در سامانه فارس من، مشکل انتقال زباله ساری به منطقه چهاردانگه مازندران را ثبت کردند و در توضیح این سوژه عنوان شده است؛

*دپوی ۱۴ ساله زباله در منطقه گوی‌چاله فاجعه است

زباله شهرستان ساری قرار بود به مدت ۶ ماه در منطقه گوی‌چاله تا تعیین تکلیف نهایی دپو شود که اکنون به ۱۴ سال رسیده و مردم نسبت به شرایط حمل و تخلیه زباله معترض شده و خواستار پیگیری مسؤولان هستند.

انتقال زباله‌های ساری مشکلات جدی برای مردم و محیط زیست منطقه ایجاد کرده است. این اعتراضات هر از چندگاهی با ورود نیروی انتظامی جمع شده است ولی ادامه این روند مسائل امنیتی را در این منطقه در پی خواد داشت. درخواست ورود فعالان محیط زیستی و آمرین به‌معروف و ناهیان از منکر استانی و ملی که در حوزه محیط زیست و گردشگری فعال هستند، ضروری به نظر می‌رسد.

لازم به ذکر است در آغازین روزهای ماه مهر مردم منطقه چهاردانگه خواستار جلوگیری از انتقال زباله به منطقه شدند؛ پیگیری‌های مردم با حضور نیروی انتظامی خاتمه یافته است اما مطالبات مردمی همچنان باقی است.

در جریان شکایت‌های مردمی، از صبح امروز ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این زمینه ورود و در منطقه چهاردانگه مازندران حضور پیدا کرده و برنامه‌های آنها این است که دغدغه‌های مردم را به مسؤولان ملی انتقال دهند.

در این بازدید حجت‌‌الاسلام روح‌الله میرزایی قائم مقام ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، جحت‌الاسلام شیخ حامد ترکاشوند مدیرکل استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور و جواد سلیمی مدیرکل اداره حمایت و مطالبات مردمی این ستاد در کشور حضور پیدا کردند.

مردم منطقه چهاردانگه مازندران گزارشی از اقدامات انجام شده در روز دوم مهر نزد مسؤولان امر به معروف و نهی از منکر ارائه دادند.

جلوگیری از انتقال زباله مهم‌ترین دغدغه‌ مردم منطقه چهاردانگه است که با وجود ممانعت‌های انجام شده همچنان به یکی از دغدغه‌های مردم است.

در حال حاضر زباله‌های ساری به منطقه چهاردانگه مازندران با وضعیت نامناسب دپو می‌شود،قول ایجاد کارخانه زباله‌سوز پیش روی مسؤولان استانی و مردم قرار دارد.

آلودگی زیست محیطی و مشکلاتی که برای کشاورزی مردم به وجود آمده است مهم‌ترین مطالبه مردم است.

گزارش تکمیلی بازدید اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از سایت زباله ساری طی روزهای آینده منتشر می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد