تاریخ انتشار : جمعه 2 آذر 1397 - 6:31
کد خبر : 46132

کاهش ۳۰ درصدی نزاع‌ دسته جمعی در کهگیلویه و بویراحمد

کاهش ۳۰ درصدی نزاع‌ دسته جمعی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایسنا، سردار مهدی انصاری در بیستمین همایش فرماندهان انتظامی استان افزود: این همایش اهدافی دارد که مبارزه جدی و قاطع با عرضه مواد مخدر، کالای قاچاق و مقابله با ناامنی احتمالی و ایجاد آرامش ‌و آسایش بیشتر شهروندان از جمله

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایسنا، سردار مهدی انصاری در بیستمین همایش فرماندهان انتظامی استان افزود: این همایش اهدافی دارد که مبارزه جدی و قاطع با عرضه مواد مخدر، کالای قاچاق و مقابله با ناامنی احتمالی و ایجاد آرامش ‌و آسایش بیشتر شهروندان از جمله آن است.

وی با اشاره به اولویت سال جاری نیروی انتظامی اظهارکرد: امسال ۷ اولویت را در دستور کار قرار دادیم که امیدواریم بتوانیم همه اولویت ها را در یک روند رو به رشد و ترقی انجام دهیم که اقدامات همکاران ما گویای این مسئله است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این اولویت‌ها شامل آمادگی برای مقابله با هرگونه ناآرامی، تجمع غیرقانونی احتمالی، مبارزه جدی با کالای قاچاق و مواد مخدر، بالا بردن و ارتقا سطح یگان ویژه و یگان امداد و مقابله جدی با مخلان نظم و امنیت و برخورد بدون اغماض با کسانی که بخواهند به امنیت مردم لطمه بزنند و مراقبت از جاده ها و محورهای برای کاهش تصادفات اولویت‌های امسال است.

انصاری تصریح کرد: فرماندهی انتظامی استان بعد از فرماندهی کیش رتبه دوم در پیشگیری از وقوع جرم در حوزه سرقت و رتبه اول در نزاع دسته جمعی را با ۳۰ درصد کاهش کسب کرد.

وی ادامه داد: در سایر موضوعات مواد مخدر، کشفیات کالای قاچاق و تصادفات درون و برون شهری شرایط بهتری نسبت به سایر استان‌ها داریم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کشفیات کالای قاچاق عنوان کرد: امسال کشفیات قاچاق کالا رقم قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشتیم و در حوزه مواد مخدر کشفیات سه تن و ۲۰۰ کیلوگرم افزایش ۲۰ درصدی را رقم زده است.

انصاری بیان کرد: بیشترین کشفیات مواد مخدر در محور فارس به استان و گذر از استان به استان‌های مرکزی و چهارمحال و بختیاری و خوزستان است.

وی با اشاره به کاهش ۹ درصدی تصادفات استان تاکید کرد: در تصادفات برون شهری افزایش داشتیم اما تصادفات درون شهری ۴۰درصد کاهش یافته که با جمع‌بندی هر دو طرف تصادفات ۹ درصد کاهش یافت.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نیروی انتظامی برای کاهش تصادفات با حضور در نقاط حادثه‌خیز، محورهای مواصلاتی برای کاهش تصادفات تلاش می‌کنند، ضمن اینکه رانندگان با رعایت فرهنگ رانندگی و ترافیک مواظب و هوشیار باشند تا شاهد حادثه تلخ نباشیم.

اقتدار توام با رافت عامل اعتماد جامعه به پلیس است

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کهگیلویه وبویراحمد گفت: رویکرد اقتدارگرایانه توام با رافت، محبت و صمیمیت پلیس در زمینه ایجاد امنیت و نظم عمومی در جامعه سبب افزایش میزان محبوبیت و اعتماد بیش از پیش مردم به مجموعه نیروی انتظامی شده است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار خبرگزاری ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام قدرت الله خرم روز در بیستمین همایش فرماندهان، مدیران ،مسئولان عقیدتی سیاسی و روسای پاسگاه های نواحی و مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد افزود: تلاش ها و فعالیت های شبانه روزی پلیس و نیروی انتظامی استان در عرصه های گوناگون و برقراری و ایجاد امنیت در جامعه قابل تحسین است.

وی اظهارکرد: بزرگترین افتخار و سرمایه برای مجموعه پلیس و نیروهای انتظامی در سراسر کشور رضایتمندی مردم و اعتماد جامعه به این مجموعه عظیم است و امروزه این مهم تحقق یافته است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رهبری فرزانه انقلاب بارها و در بسیاری از مناسبت ها از تلاش ها و انجام ماموریت های نیروی انتظامی ابراز رضایت کرده که همین امر خود موید تلاش های قابل تقدیر این مجموعه در ایجاد امنیت در عرصه های مختلف بوده است.

حجت الاسلام خرم روز نقش تعیین کننده پلیس و نیروی انتظامی در برگزاری باشکوه و امن انتخابات و حفاظت و پاسداری از صندوق های اخذ رای را یادآور شد و تصریح کرد: یکی از پشتوانه های مهم دفتر نظات و بازرسی شورای نگهبان و ناظران و بازرسان در زمینه برگزاری انتخابات مختلف در استان پلیس است.

وی اضافه کرد: دشمن، امروزه جبهه های جدیدی را برای ایجاد ناامنی در سطح کشور به ویژه در حوزه معیشت و اقتصاد مردم نشانه رفته که ضرورت هوشیاری و برخورد به موقع نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در این راستا بیش از پیش احساس می شود.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، بیستمین همایش فرماندهان، مدیران ،مسئولان عقیدتی سیاسی و روسای پاسگاه های نواحی و مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد روز پنجشنبه، یکم آذر ماه با حضور جمعی از مسئولان و مقامات اجرایی در محل سالن همایش های فرماندهی انتظامی استان در یاسوج برگزار شد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد