تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 - 8:55
کد خبر : 46030

نمایشگاه پژوهش خراسان رضوی آذرماه به میزبانی دانشگاه آزاد مشهد برگزار می‌شود

نمایشگاه پژوهش خراسان رضوی آذرماه به میزبانی دانشگاه آزاد مشهد برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، مهدی ملک نژاد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در دومین جلسه کمیته برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی گفت: امسال نیز مانند سال ۹۵ مسئولیت برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، مهدی ملک نژاد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در دومین جلسه کمیته برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی گفت: امسال نیز مانند سال ۹۵ مسئولیت برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی از سوی استانداری خراسان رضوی بر عهده  دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نهاده شده است؛ از این رو خواستار همکاری نهاد‌های اجرایی استان در برگزاری باشکوه تر نمایشگاه هفته پژوهش هستیم.

ملک نژاد، هفته پژوهش و فناوری را فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوری در استان و کشور دانست و افزود: در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری با معرفی نخبگان و افراد توانمند می‌توان جایگاه پژوهش و فناوری که ضامن پیشرفت واقعی کشور است را تقویت و توسعه داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه تحقیق و پژوهش نقش مهمی در پیشرفت استان و کشور دارد، تصریح کرد: با تغییر نگاه باید این تفکر را در اذهان مسئولان و مردم ایجاد کرد که رشد و پیشرفت جامعه در سایه  پژوهش و فناوری نخبگان محقق می‌شود.

وی بیان کرد: کلیه نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی مسائل و مشکلات خود را صادقانه با جامعه دانشگاهی و غیردانشگاهی مطرح کنند تا باهم فکری و هم‌افزایی به نتیجه مطلوب و موردنظر دست یابند.

در ادامه‌ این جلسه اسماعیل خیرخواه، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با ارئه‌ گزارش کوتاهی به بیان اقدامات انجام‌شده برای برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری سال ۹۷ خراسان رضوی پرداخت و گفت: تاکنون ۶ کمیسیون شامل کمیسیون اجرایی نمایشگاه، همایش‌ها و کارگاه‌ها، مسابقات و رویداد‌های فناوری، روابط عمومی، ارزیابی عملکرد و برگزاری تور‌های علمی برای نوزدهمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی شکل‌گرفته که هر یک از این کمیسیون‌ها فعالیت‌های مختلفی را انجام داده‌اند.

خیرخواه به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: تحقق شعار سال ۹۷ در حمایت از کالای ایرانی با اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان، تبیین اهمیت پژوهش و فناوری و اکرام هرچه بیشتر از جایگاه پژوهشگر، معرفی دستاورد‌های پژوهشی و فناوری استان و … از مهم‌ترین اهداف نمایشگاه امسال است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از راه‌اندازی سایت رسمی ستاد هفته پژوهش و فناوری به آدرس http://researchExpo.ir و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی و اطلاع‌رسانی توسط دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خبر داد و گفت: کلیه برنامه‌های ستاد ازجمله ثبت‌نام دستگاه‌های متقاضی حضور در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان از طریق این سایت انجام می‌گیرد.   گفتنی است، این نمایشگاه در بازه زمانی ۲۴ تا ۳۰ آذرماه برگزار خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد