تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 - 10:41
کد خبر : 45521

مردم به خریدهای خارج از نیاز و احتکارهای خانگی دامن نزنند

مردم به خریدهای خارج از نیاز و احتکارهای خانگی دامن نزنند

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مهدی حسینی نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای عرضه کالاهای ضروری به بازار وجود ندارد گفت: مردم به خریدهای خارج از نیاز و احتکارهای خانگی دامن

مردم به خریدهای خارج از نیاز و احتکارهای خانگی دامن نزنند به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مهدی حسینی نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای عرضه کالاهای ضروری به بازار وجود ندارد گفت: مردم به خریدهای خارج از نیاز و احتکارهای خانگی دامن نزنند و از فضای مجازی در ایجاد بعد روانی منفی در جنگ اقتصادی کنونی کشور پیروی نکنند.

رییس سازمان صنعت ؛معدن و تجارت استان کرمان گفت: دولت برنامه ریزی مناسبی در راستای تامین کالاهای اساسی مردم استان کرمان و کشور انجام داده و ارز مورد نیاز این اقلام را به صورت مجزا تامین و انبارها را تکمیل کرده است.

وی افزود: فرهنگسازی اشتباه و تبلیغات فضای مجازی طی ماه های اخیر با تاثیر در بعد روانی جامعه، بر روی خرید سوخت و کالاهای مورد نیاز منازل در این استان تاثیر گذاشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: محصولات غذایی مدت زمانی مشخص برای مصرف دارند که گاهی توسط خانوارها بیش از نیاز مصرف خریداری می شود که علاوه بر مشکلات بهداشتی عرضه و تقاضای بازار را نیز بر هم می زنند.

وی تصریح کرد: پس از خروج یک جانبه آمریکا از برجام و تبلیغ با هدف تاثیرگذاری روانی بر جامعه، برخی از افراد به احتکارهای خانگی دست زده اند که این امر عرضه و تقاضای بازار را دچار چالش کرده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد