تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 - 9:20
کد خبر : 45428

توقیف محموله قاچاق شوینده خارجی در زنجان/ ۴۵۰ کیلوگرم گوشت فاسد از یک واحد صنفی در زنجان کشف شد

توقیف محموله قاچاق شوینده خارجی در زنجان/ ۴۵۰ کیلوگرم گوشت فاسد از یک واحد صنفی در زنجان کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تاکید بر مبارزه با قاچاق کالا در استان زنجان اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران پلیس آگاهی استان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تاکید بر مبارزه با قاچاق کالا در استان زنجان اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران پلیس آگاهی استان زنجان موفق شدند یک انبار را شناسایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از شناسایی در بازرسی از این انبار ۸۵ هزارو ۸۶۳ عدد انواع مواد شوینده خارجی قاچاق ، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بیش از ۶ میلیارد ریال است، گفت :متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار آزادی افزود: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و این فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.

کشف ۴۵۰ کیلو گرم گوشت فاسد در زنجان

وی در ادامه از کشف بیش از ۴۵۰ کیلوگرم گوشت فاسد و تاریخ گذشته قبل از توزیع در بازار توسط ماموران پلیس اماکن خبرداد.

فرمانده انتظامی استان زنجان بیان کرد: ماموران پلیس اماکن عمومی استان زنجان با اقدامات فنی و پلیسی از محل نگهداری و توزیع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته توسط متصدی یک واحد صنفی پخش مواد غذایی مطلع شدند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران پس از اطمینان از وجود مواد غذایی فاسد در این واحد صنفی با هماهنگی مقام قضایی برای بررسی دقیق به محل مذکور اعزام شدند .

این مقام انتظامی با اشاره به اخذ حکم ورود و انجام بازرسی دقیق از این محل اظهار داشت: ماموران در بازرسی از محل بیش از ۴۵۰ کیلو گرم گوشت فاسد و تاریخ گذشته کشف کردند.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس نظر کارشناس دامپزشکی گوشت های کشف شده فاسد است تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد