تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آبان 1397 - 7:46
کد خبر : 45125

انبار دپوی کالای قاچاق در بانه شناسایی شد

انبار دپوی کالای قاچاق در بانه  شناسایی شد

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  سرهنگ عباس مسعودی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان بانه در راستای طرح نظارتی بر انبارها و باربری ها موفق به کشف انبار بزرگ کالای قاچاق شدند. وی افزود: ماموران

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  سرهنگ عباس مسعودی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان بانه در راستای طرح نظارتی بر انبارها و باربری ها موفق به کشف انبار بزرگ کالای قاچاق شدند.

وی افزود: ماموران پس ازشناسایی انبار مورد نظر و با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از محل موفق به کشف انواع کالای خوراکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و کالای ممنوعه شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان بیش از چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ مسعودی یادآور شد: با تلاش ماموران مالک کالاها نیز شناسایی و با توجه به عدم ارائه هرگونه مدارک و مستندات گمرکی پرونده تشکیل و متهم به همراه پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد