تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 - 11:52
کد خبر : 44918

پلمب انبار با بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال کالای احتکار در شیراز

پلمب انبار با بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال کالای احتکار در شیراز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر دپوی مقدار زیادی مواد غذایی و امتناع از عرضه و فروش آن برای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر دپوی مقدار زیادی مواد غذایی و امتناع از عرضه و فروش آن برای مدت طولانی و غیر مجاز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل اکیپ ویژه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی انبار مورد نظر را شناسایی و مورد بازرسی قرار دادند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در بازرسی از این انبار، مقدار ۶۶۷ هزار و ۱۴۰ کیلوگرم برنج، ۶۵۴ هزار و ۱۸۰ کیلوگرم عدس، ۴۳۵ هزار و ۳۵ کیلوگرم ادویه جات، ۸۰ هزار و ۲۳۰ کیلوگرم پسته، ۷۸ هزارو ۷۰ کیلوگرم چای، ۱۴ هزارو ۷۷۳ کیلوگرم بادام زمینی و ۱۵ هزار و ۱۸۰ کیلوگرم تخمه آفتابگردان که احتکار شده بود کشف کردند.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، افزود: برابر دستور مقام قضائی همه کالا‌های موجود ضبط و انبار مورد نظر پلمب شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: برخورد با قاچاقچیان و احتکارگران به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی استان فارس قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد