تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 آبان 1397 - 5:26
کد خبر : 44798

کشف ۶۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در هرمزگان

کشف ۶۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در هرمزگان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ،سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:طی یک ماه گذشته انواع کالای قاچاق به ارزش ۶۱۳ میلیارد و ۱۳ میلیون ریال در استان کشف شد. وی افزود: این کالا‌ها شامل ۳۳ میلیون و ۵۰۰

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ،سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:طی یک ماه گذشته انواع کالای قاچاق به ارزش ۶۱۳ میلیارد و ۱۳ میلیون ریال در استان کشف شد.

وی افزود: این کالا‌ها شامل ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نخ سیگار، ۲ هزار و ۱۳۰ متر پارچه، ۸ هزار و ۳۳۳ دستگاه لوازم خانگی، هزار و ۳۳۹ قطعه خودرویی، ۹۳۸ هزار و ۸۹۰ لیتر سوخت، ۴۹ تن برنج، ۶۱۳ رأس دام، ۴۴۹ هزار و ۸۲۳ قلم لوازم آرایشی و ۵ هزار و ۱۴۲ ثوب البسه قاچاق بود.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان با همکاری ماموران انتظام با اشراف کامل اطلاعاتی بر محور‌های مواصلاتی و اجرای طرح‌های پاک سازی نقاط آلوده، ۵۹۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

سردار ملکی افزود: ۱۶ باند کلان قاچاق کالا هم منهدم شد.

وی گفت: در این مدت ۷۴۰ فقره پرونده زیر یک میلیارد ریال و ۶۴ فقره پرونده بالای یک میلیارد ریال تشکیل شده و ۶۸۷ متهم در این زمینه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد