تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 - 11:45
کد خبر : 44699

کشف ۲۱ دستگاه خودروی سمند احتکار شده در بوکان

کشف ۲۱ دستگاه خودروی سمند احتکار شده در بوکان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بوکان از کشف ۲۱ دستگاه خودروی سمند احتکار شده در این شهرستان خبر داد. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حسن عبدی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در گشت های مشترک از یک انبار نمایندگی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بوکان از کشف ۲۱ دستگاه خودروی سمند احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حسن عبدی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در گشت های مشترک از یک انبار نمایندگی خودرو در شهرستان بوکان تعداد ۲۱ دستگاه خودروی سمند احتکار شده به ارزش تقریبی ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف و تشکیل پرونده گردید و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

وی با اشاره با بازرسی های انجام شده  ادامه داد: ۱۲۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، عمده فروشی و خرده فروشی صورت گرفته که در این بازرسی ها تعدادی کالای اساسی احتکار شده کشف و تشکیل پرونده گردید که ارزش ریالی کالاهای احتکار شده ۴۰۰ میلیون ریال بوده و برای رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

عبدی گفت: در شهرستان بوکان تعداد ۳۹ واحد انبار شناسه دار وجود دارد که موجودی این انبارها بصورت ماهانه ثبت و اعلام موجودی می گردد.

وی افزود: در طی ۲۳ مورد بازرسی از انبارهای شهرستان بوکان تعداد ۵ واحد انبار غیر مجاز شناسایی و کشف شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بوکان بیان کرد: جهت تنظیم بازار گوشت قرمز و گوشت مرغ در بازار مقدار ۲۳ تن گوشت در شهرستان علی الخصوص در مناطق محروم و کم برخوردار بوکان توزیع شده است.

 

انتهای پیام انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد