تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1397 - 7:10
کد خبر : 44184

۳۵هزار و ۵۹۱ سمیرمی کارت ملی هوشمند گرفتند

۳۵هزار و ۵۹۱ سمیرمی کارت ملی هوشمند گرفتند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، محمد رضایی روز دوشنبه در جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی سمیرم اظهار داشت: ثبت نام کارت ملی در اداره ثبت احوال و سایر دفاتر پیشخوان و پست همچنان ادامه دارد. به گفته وی، در شش ماهه اول سال شماری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، محمد رضایی روز دوشنبه در جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی سمیرم اظهار داشت: ثبت نام کارت ملی در اداره ثبت احوال و سایر دفاتر پیشخوان و پست همچنان ادامه دارد.
به گفته وی، در شش ماهه اول سال شماری از عشایر نیز برای ثبت نام کارت ملی هوشمند به ثبت احوال مراجعه کردند.
وی در ادامه با ارائه آمار جمعیتی و زاد و ولد افزود : ۴۷۶ واقعه ولادت و ۱۷۲ واقعه فوت در شش ماه اول سال جاری در شهرستان سمیرم ثبت شده است.
رئیس اداره ثبت احوال سمیرم یادآوری کرد: این آمار در شش ماه اول سال قبل شامل ۵۳۵ واقعه ولادت و ۲۱۳ واقعه فوت بود که نشان از کاهش هر دو واقعه در سال ۹۷ دارد.
این مسئول همچنین آماری از تعداد ازداوج و طلاق های ثبت شده این شهرستان ارائه داد و گفت: از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه امسال ۲۸۰ مورد ازدواج و ۲۴ مورد طلاق در سمیرم ثبت شده است .
به گفته رضایی، این آمار در مدت مشابه سال سال گذشته ۳۵۰ ازدواج و ۳۰ واقعه طلاق بود.
وی خاطر نشان کرد که برخی آمار ثبت طلاق ها ممکن است به سایر شهرستان ها برای ثبت این امر اقدام کنند و در آمار شهرستان سمیرم قید نشود.
رضایی یکی از مشکلات سال های اخیر این شهرستان را اعلام نکردن به موقع فوتی ها دانست و افزود: ۶۰ درصد فوتی ها در آرامستان اصلی(باغ رضوان) دفن می شوند که زیر نظر شهرداری است و به ما نیز اعلام می شود اما این روند در آرامستان های محلی سمیرم بسهولت انجام نمی گیرد.
شهرستان سمیرم دارای ۷۹ هزار جمعیت ثابت و ۲۵ تا ۳۰ هزار جمعیت عشایری در فصل ییلاق است.
۷۱۴۷ / ۶۰۲۲
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد