تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 خرداد 1397 - 5:12
کد خبر : 33250

گروه «رگا» در تکاپوی الگوسازی برای دانش‌آموزان

گروه «رگا» در تکاپوی الگوسازی برای دانش‌آموزان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ ؛ برنامه دانش‌آموزی شاد و جذاب گروه «رگا» در مدارس رشد، حضرت زینب(س)، فاطمیه و فدک قرچک برگزار شد.گروه فعال رگا با حضور در مدارس، به روایت داستان زندگی و تجربیات خود پرداختند و از سیر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ ؛ برنامه دانش‌آموزی شاد و جذاب گروه «رگا» در مدارس رشد، حضرت زینب(س)، فاطمیه و فدک قرچک برگزار شد.
گروه فعال رگا با حضور در مدارس، به روایت داستان زندگی و تجربیات خود پرداختند و از سیر تحول خود، تغییر نگرش‌شان به دنیا و تغییرات ظاهری که بارزترین آن حجاب است، خاطراتی را بیان کردند. اعضای این گروه اشتباهات خود را دوستانه به دانش‌آموزان گوشزد می‌کنند تا آن‌ها تجربه کسب کرده و مرتکب اشتباهات گذشته آن‌ها نشوند.
دانش‌آموزان در این برنامه پربیننده به تک تک صحبت‌های اعضای گروه رگا قبل و بعد از متحول شدنشان گوش جان سپردند و در پایان سؤالات خود را از آنان پرسیده و شبهاتشان را برطرف کردند.
حضور صمیمانه جمعی از اعضای گروه رگا در میان دانش‌آموزان به محبوبیت آنان افزود و این برنامه را با استقبال پرشور دانش‌آموزان و مسئولین مدارس مواجه کرد.
این برنامه به همت بسیج جامعه زنان و حوزه بسیج دانش‌آموزی شهیده طاهره هاشمی قرچک و با همکاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اجرا شد.
گفتنی است، انجمن رگا گروهی از بانوانی هستند که به خاطر مسائلی که در زندگی آن‌ها به وجود آمده، منقلب و تحول درونی در آن‌ها ایجاد شده است و عملکردی شبیه برنامه مستند تلوزیونی «از لاک جیغ تا خدا» دارد.

محمد فرخی

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بخشی دوشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۶:۳۲

با عرض سلام و خسته نباشید.من دختر ۱۶ساله دارم درمدرسه وبیرون مشکلات زیادی دارم.میخوام حضوراشماراببینم.به من کمک کنید.ممنونم

بخشی دوشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۶:۳۷

با عرض سلام و خسته نباشید دختری ۱۶ساله دارم در مدرسه و بیرون مشکلات اخلاقی و اعتقادی زیادی باهم داریم.لطفا به ماکمک کنید.حضورامیخوام شماروببینم.منتظرم.ممنونم

بخشی دوشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۷:۰۳

با سلام وخسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز دختری ۱۶ساله دارم که مشکل اخلاقی و اعتقادی زیادی خواهش میکنم که کمک ما کنید آدرس یا شماره تماس بدهید

reza دوشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۷:۰۴

شماره تلفن یا آدرس بدهید دخترم مشکل داره

مساجد