تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1397 - 7:19
کد خبر : 43815

۳۹۲ قاچاقچی کالا در استان سمنان دستگیر شدند

۳۹۲ قاچاقچی کالا در استان سمنان دستگیر شدند

سردار روح‌الامین قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، با اشاره به کشف این محموله قاچاق اظهارداشت: در مجموع ۹ تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان شاهرود کشف شد. وی به ارزش این محموله قاچاق کشف شده اشاره کرد و افزود: ارزش این محموله قاچاق  حدود ۱۸۰ میلیون ریال است. فرمانده انتظامی استان سمنان

سردار روح‌الامین قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، با اشاره به کشف این محموله قاچاق اظهارداشت: در مجموع ۹ تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان شاهرود کشف شد.

وی به ارزش این محموله قاچاق کشف شده اشاره کرد و افزود: ارزش این محموله قاچاق  حدود ۱۸۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به نحوه کشف این محموله قاچاق گفت: این محموله چوب جنگلی قاچاق در حین بازرسی از خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهید نوری شاهرود کشف شد.

کشف کالای قاچاق در مدت ۶ ماهه نخست امسال افزایش یافت

فرمانده انتظامی استان سمنان از افزایش کشف کالای قاچاق در مدت ۶ ماهه نخست امسال در این استان خبر داد.

سردار قاسمی با اشاره به ارزش ریالی میزان کالای قاچاق کشف شده در مدت ۶ ماهه نخست امسال گفت: ۵۹۱ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال ارزش کالای قاچاق کشف شده در استان سمنان بود.

وی با اشاره به دستگیری ۳۹۲ قاچاقچی کالا در استان سمنان گفت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا است و در این راستا با متخلفان هیچ مماشاتی صورت نمی‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه قاچاق کالا آسیب شدیدی به پیکره اقتصادی کشور وارد می‌کند افزود: مبارزه با قاچاق کالا گامی مهم و مؤثر در راستای تحقق شعار سال است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد