تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 - 11:56
کد خبر : 43752

با بروکراسی اداری برای ورود کالاهای احتکاری البرز به بازار مخالف هستیم/ متاسفانه جوابیه سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده طولانی شد

با بروکراسی اداری برای ورود کالاهای احتکاری البرز به بازار مخالف هستیم/ متاسفانه جوابیه سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده طولانی شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اتاق اصناف البرز درباره وضعیت بازار کرج همزمان با نوسان قیمت ها به خبرنگار تیتریک گفت: روز گذشته با حضور روسای اتحادیه های اصناف، جلسه ای با استاندار البرز در راستای طرح مشکلات کسبه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اتاق اصناف البرز درباره وضعیت بازار کرج همزمان با نوسان قیمت ها به خبرنگار تیتریک گفت: روز گذشته با حضور روسای اتحادیه های اصناف، جلسه ای با استاندار البرز در راستای طرح مشکلات کسبه برگزار شد.

حمید کریمی عمده مشکلات کاسبان را در حوزه عوارض صنفی، دارایی، شهرداری و بهداشت دانست و افزود: درب اتاق اصناف به روی کسبه باز است و می توانند مشکلات خود را با ما درمیان بگذارند تا آنها را در راستای بهبود وضعیت کسب و کار کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه قبول داریم امروز بازار در وضعیت مطلوبی به سر نمی برد و با توجه به شرایط نابسامان اقتصادی در رکود است، اظهار داشت: کسبه در راستای خمت به مردم کمی صبور باشند و خدای ناکرده با احتکار موجب چالش مضاعف در بازار نشوند.

کریمی تصریح کرد: نباید مردمی که مایحتاج روزانه آنها یک رُب گوجه فرنگی است، ۱۰ عدد خریداری کنند، از مردم گلایه مندم چرا که بعضا باعث می شوند تنظیم بازار به هم ریخته و موجب گرانی شود.

وی با اشاره به اینکه احتکار صرفا در انبارها نیست و می تواند خانگی باشد گفت: ما با هر دو مخالف هستیم و در شرایط اقتصادی نابسامان امروز مردم و صنوف باید مسائل این چنینی را برای عبور از بحران رعایت کنند.

کریمی افزود: متاسفانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار پوشک و لوازم بهداشتی احتکار شده در البرز برای ورود به بازار در انتظار قیمت گذاری توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده در تهران هستند و طی چند روز آینده در واحدهای صنفی مربوطه برای عرضه به مردم توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه صنعت و معدن، اصناف و تعزیرات البرز تاکید بر این دارند اجناس سریعتر باید به دست مردم برسد، اظهار داشت: با بروکراسی اداری مخالف بوده و از وضعیت پیش آمده ناراحت هستیم، متاسفانه جوابیه سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده طولانی شد اما امیدواریم طی هفته جاری این مسئله مرتفع شود.

کریمی تصریح کرد: متاسفانه امروز گرانی گریبانگیر کسبه کشور شده است و این مقوله کاملا با تورم تفاوت دارد، لذا با توجه به رکود، شهرداری ها، بیمه، دارایی، بهداشت و دیگر دستگاه ها همکاری لازم را به کسبه داشته باشند.

رئیس اتاق اصناف البرز در خاتمه گفت: همزمان با اختشاشات مردادماه، اصناف و کسبه برای ایجاد آرامش، با تعطیلی محیط کسب و کار دچار خسارت هایی شدند لذا امروز دستگاه های اجرایی البرز باید متقابلا به صنوف کمک کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد