تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 - 6:59
کد خبر : 43708

سردارمعصوم بیگی:امروز هیچ ضرورتی به اندازه ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر وجود ندارد.

سردارمعصوم بیگی:امروز هیچ ضرورتی به اندازه ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر وجود ندارد.

سردار مهدی معصوم بیگی در همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امروز هیچ ضرورتی به اندازه ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر وجود ندارد. وی بیان کرد: فلسفه قیام اباعبدالله الحسین(علیه السلام) امر به معروف ونهی از منکر و احیای آن بود،

سردار مهدی معصوم بیگی در همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امروز هیچ ضرورتی به اندازه ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر وجود ندارد.

وی بیان کرد: فلسفه قیام اباعبدالله الحسین(علیه السلام) امر به معروف ونهی از منکر و احیای آن بود، قیام با عظمتی که تاریخ مدیون آن و بشریت در گرو آن است بر موضوع محوری احیای امر به معروف ونهی از منکر است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر ممتاز و بی بدیل و بدون جایگزین است و هیچ چیز قابل قیاس با آن نیست، به نحوی که امام علی(ع) می فرماید همه چیز حتی جهاد در راه خدا در مقابل امر به معروف ونهی از منکر چون قطره ای در برابر دریا است.

وی افزود: همه بر ارزش جایگاهی این فریضه نظر داریم، مگر آنکه دچار تغافل شده باشیم که برگزاری چنین همایش هایی از باب رفع این غفلت ها است

سردار معصوم بیگی ابراز کرد: اگر امروزه در جامعه امر به معروف ونهی از منکر آنگونه که باید باشد، نیست به علت غفلت است، جریان حیات و بالندگی جامعه در گرو احیای امر به معروف ونهی از منکر است

وی یادآور شد: امنیت جامع کامل و پایدار بدون تحقق امر به معروف ونهی از منکر ممکن نیست، امر به معروف یک عمل همگانی است و بیش از آنچه که می شناسیم باید بشناسیم.

فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: نیروی انتظامی با تمام وجود و معتقدانه در تحقق این دو فریضه تلاش می کند، چرا که اعتقاد به حوزه گسترده تاثیرات امر به معروف ونهی از منکر داریم.

وی در پایان متذکر شد: اگر امروز دشمن جرات دست اندازی و تجاوز ندارد، به واسطه رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد