تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1397 - 13:33
کد خبر : 43659

مبارزه باقاچاق سوخت باید منتاسب باشرایط روز باشد

مبارزه باقاچاق سوخت باید منتاسب باشرایط روز باشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ملانوری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت: همواره برای جلوگیری از قاچاق کالا و ارز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ملانوری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت: همواره برای جلوگیری از قاچاق کالا و ارز در استان کرمان اقدام می‌شود، زیرا با توجه به تغییرات نرخ ارز، قاچاق برخی کالا‌ها سود‌های کلانی را به دنبال دارد.

وی همچنین بیان کرد: تمام امکانات کشور برای ایجاد اشتغال، رشد صنعت، توسعه و چرخیدن چرخ صنعت به کار گرفته شده است و نمی‌خواهیم که مانع کار برای این بخش شویم.

وی با تاکید بر اینکه قاچاق خسارت‌های سنگینی را به امنیت، اجتماع و اقتصاد کشور وارد می‌کند، بیان کرد: مجموعه مس یکی از جامعه‌های بزرگ کارگری استان کرمان است و ۲۰ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند و اگر در حوزه مدیریت این مجموعه‌ها مشکلی ایجاد شود، در حوزه‌های امنیتی و اجتماعی با مشکلاتی روبرو خواهیم شد.

ملانوری گفت: لازم است که مدیریت مس سرچشمه و خاتون آباد گزارشی از مصرف سوخت کنونی، برنامه خود برای استفاده از سوخت‌های مایع و گازی و برنامه‌های خود تا پایان سال ۹۸ را اعلام کنند.

وی اظهارداشت: همواره تلاش می‌کنیم که تولید در این مجموعه بزرگ کارگری به خوبی دنبال شود و امنیت و آسایش خاطر مدیران این مجموعه نیز حاصل شود و در این رابطه مدیران شرکت‌های گاز و نفت نیز باید با مدیران این مجموعه برای مدیریت مصرف سوخت، همکاری لازم را داشته باشند.
ملانوری  با اشاره به اینکه باید نیاز‌های استان را تامین کنیم، ادامه داد: تامین سوخت چاه‌های کشاورزی نیز ضروری است.

وی در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با اشاره به اینکه وضعیت کشور در حوزه امنیت، خوب و مطلوب است، گفت: بسیاری از پیشرفت‌ها و توسعه‌های رخ داده در کشور به دلیل وجود امنیت حاصل شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد