تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1397 - 10:51
کد خبر : 43576

بایدمردم و مسئولان دست به دست هم دهند تا گره از مشکلات باز کنند/نیروی انتظامی با دانه درشت ها برخورد کند

بایدمردم و مسئولان دست به دست هم دهند تا گره از مشکلات باز کنند/نیروی انتظامی با دانه درشت ها برخورد کند

آیت الله علوی گرگانی گفت:عده ای با سوء استفاده دست به احتکار می زنند ولی مردم و مسئولان باید دست به دست هم دهند تا گره از مشکلات باز کنند. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله علوی گرگانی در دیدار

آیت الله علوی گرگانی گفت:عده ای با سوء استفاده دست به احتکار می زنند ولی مردم و مسئولان باید دست به دست هم دهند تا گره از مشکلات باز کنند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله علوی گرگانی در دیدار امروز با سردار اشتری فرمانده ناجا با اشاره به قاچاق و احتکار عنوان کرد: باید نیروی انتظامی با دانه درشت ها برخورد کند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات ناشی از مشکل اقتصادی است بیان کرد: مسئولان باید با دلسوزی تلاش کنند این مشکلات را هم از میان بردارند و رفاه بیشتری در جامعه به وجود آید.

وی اضافه کرد: عده ای با سوء استفاده دست به احتکار می زنند تا قحطی کاذب ایجاد شود ولی مردم و مسئولان باید دست به دست هم دهند تا گره از مشکلات باز کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد