تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1397 - 17:39
کد خبر : 43399

حوادث کوتاه از کشور

حوادث کوتاه از کشور

قاچاق سوختزاهدان- خبرنگار کیهان: رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از کشف دپو سوخت‌های قاچاق در زاهدان خبر داد. سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: با کسب خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یکی از مناطق شهر زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.وی افزود: کارآگاهان

قاچاق سوخت
زاهدان- خبرنگار کیهان: رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از کشف دپو سوخت‌های قاچاق در زاهدان خبر داد.
سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: با کسب خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یکی از مناطق شهر زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از شناسایی محل دپو در یک انبار با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شدند و در بازرسی از محل مقدار ۱۳ هزار و ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه پنج دستگاه خودرو سواری توقیف و افراد متخلف با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.
تخم مرغ فاسد
رشت- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی آستارا از کشف تخم مرغ فاسد در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمد نمازی گفت: ماموران ایست و بازرسی سه راه قلعه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و این خودرو را برای بررسی متوقف کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو یک تن و ۲۰۰ کیلو گرم تخم مرغ فاسد و غیر قابل مصرف کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش تخم مرغ‌های کشف شده را۱۲ میلیون ریال اعلام کردند.وی خاطر نشان کرد: در این راستا متهم ۲۶ ساله به اداره دامپزشکی شهرستان آستارا معرفی شد.
کودک آزاری
ساری- ایرنا: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قائمشهر گفت که پس از تایید مرگ یک کودک چهار ساله در این شهرستان به خاطر ضرب و شتم از سوی پزشکی قانونی، پدر و مادر وی به عنوان متهمان اصلی دستگیر شدند.
مرگ این کودک بی‌دفاع روز چهارشنبه رخ داد و پزشکی قانونی مازندران هم علت مرگ را ضرب و شتم اعلام کرده بود.
سرهنگ محمد ولی مرادی، گفت که بازجویی از متهمان در حال انجام است.
انبار احتکار کالا
اهواز- خبرگزاری صدا و سیما: رئیس شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی مسجد سلیمان گفت: یک انبار احتکار کالا به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان در مسجدسلیمان کشف شد.
حیدر چراغی افزود: بنا به کارشناسی به عمل آمده ارزش ریالی کالاهای موجود در انبار که شامل برنج، روغن، انواع حبوبات، قند و شکر، چای و پوشک نوزاد می‌باشد، بیش از یکصد و پنجاه میلیون تومان است.وی اضافه کرد: در روزهای آینده کالاهای کشف شده با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت در سطح شهرستان مسجدسلیمان در فروشگاه‌های بزرگ و تعاونی‌های مصرف به قیمت مصوب توزیع و به فروش می رسند.
سانحه رانندگی
سرویس شهرستان‌ها: رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه سواری برلیانس در محور «بوشهر- دلوار» دو تن جان خود را از دست دادند.
سرهنگ «جابر پاپری» اظهار داشت: یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور بوشهر به دلوار رو به روی روستای «دلارام» با یک دستگاه سواری برخورد کرد که متاسفانه به علت شدت برخورد و جراحت شدید، هر دو راننده قبل از اعزام به مرکز درمانی جان باختند.
وی افزود: با بررسی کارشناس تصادفات پلیس راه، علت حادثه انحراف به چپ راننده خودرو سواری پژو ۴۰۵ اعلام شد.
دستگیری متخلف ارز
مشهد ایسنا: دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌ رضوی از دستگیری ۱۹ متخلف بازار ارز که خارج از شبکه صرافی‌های مجاز نسبت به خرید و فروش و اخلال در بازار ارز اقدام می‌کردند، در مشهد خبر داد.
«محمد فرزادفر» گفت: از این تعداد تنها شش  نفر ارز به‌همراه داشتند و مجموع ارز در اختیار آنان شامل ۹۰۰۰ دلار، ۲۰۰۰ یورو و ۹۰۰ دینار بود.وی اضافه کرد: برای این متخلفان پرونده تشکیل شده و برای رسیدگی به تعزیرات ارسال خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد