تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مهر 1397 - 13:09
کد خبر : 43315

۲۰۰ خودرو و ۵۸ شناور حامل کالای قاچاق در هرمزگان توقیف شد

۲۰۰ خودرو و ۵۸ شناور حامل کالای قاچاق در هرمزگان توقیف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار عزیزالله ملکی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت زمان انواع کالای قاچاق به ارزش شش هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در هرمزگان کشف شده که در همسنجی با مدت مشابه پارسال ۱۸۲ درصد رشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار عزیزالله ملکی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت زمان انواع کالای قاچاق به ارزش شش هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در هرمزگان کشف شده که در همسنجی با مدت مشابه پارسال ۱۸۲ درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به بازدید ۶۳ هزار و ۳۱۲ واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس در مدت مذکور، افزود: دراین بازدید ها با ۴۸ هزار و ۷۹۴ واحد صنفی متخلف برخورد لازم انجام شده و یک هزار و ۲۱۶ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.
فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز تاثیرسوء بسیاری بر اقتصاد کشور دارد، گفت: نیروی انتظامی با همه توان با این پدیده شوم اقتصادی برخورد می کند و برای موفقیت بیشتر در این مسیر نیازمند همدلی و همراهی مردم نیز است.
سردار ملکی ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
وی تاکید کرد: پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع ، قانونی و بدون اغماض برخورد می کند.
هرمزگان با ۱۰۳ هزار کیلومتر مربع وسعت، ۱۳ شهرستان و ۵ محور اصلی ورودی و خروجی دارای راه هوایی، ریلی، دریایی و جاده ای است که بندر شهید‌ رجایی به عنوان دروازه طلایی اقتصاد ایران یکی از بندرهای مهم این استان به شمار می آید.
موقعیت استراتژیک هرمزگان باعث شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی، ساحلی، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد استان شود.
۷۱۹۸/۶۰۴۸
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد