تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مهر 1397 - 6:50
کد خبر : 43273

کلید انبار احتکار کالا در مسجدسلیمان به تعزیرات رسید

کلید انبار احتکار کالا در مسجدسلیمان به تعزیرات رسید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حیدر چراغی،  رئیس اداره تعزیرات مسجد سلیمان بیان داشت: یک انبار مواد غذایی مظنون به احتکار در این شهرستان  کشف و ضبط شد. وی با اشاره به جزئیات این خبر عنوان کرد: در پی اعلام نگهداری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حیدر چراغی،  رئیس اداره تعزیرات مسجد سلیمان بیان داشت: یک انبار مواد غذایی مظنون به احتکار در این شهرستان  کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به جزئیات این خبر عنوان کرد: در پی اعلام نگهداری غیر قانونی کالاهای خوراکی از جمله برنج، روغن، شکر، قند، رب گوجه، چای، پوشک بچه در یک انبار غیر مجاز در شهرستان ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران نیروی انتظامی قرار گرفت.

چراغی گفت: در این مدت ۵ انبار مظنون به احتکار مورد بررسی قرار گرفت که تخلف ۲ انبار محرز و ۳ انبار دیگر نیز در سامانه سازمان صنعت و معدن و تجارت ثبت شده بودند.

 رییس اداره تعزیرات شهرستان مسجدسلیمان در خصوص توزیع اقلام احتکار شده افزود: اقلام احتکار شده در چند روز آینده با هماهنگی اداره صنعت معدن تجارت در سطح شهرستان و در فروشگاه های بزرگ و تعاونی های مطرح با قیمت مصوب توزیع می‌شوند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد