تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1397 - 9:54
کد خبر : 43235

انبار احتکار کالا در بوکان پلمب شد

انبار احتکار کالا در بوکان پلمب شد

سرهنگ مجید محبعلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب اجرای طرح مبارزه با احتکار و اخلالگران اقتصادی، ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان از احتکار کالاهای پرمصرف در یک انبار مطلع و پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.وی با بیان اینکه در بازرسی از این

سرهنگ مجید محبعلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب اجرای طرح مبارزه با احتکار و اخلالگران اقتصادی، ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان از احتکار کالاهای پرمصرف در یک انبار مطلع و پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در بازرسی از این انبار، ۱۵۵ حلب روغن ۱۶ کیلوگرمی و ۱۰۰ کارتن پودر لباسشویی کشف و ضبط شده است، بیان کرد: در این زمینه چند نفر سودجو دستگیر و با تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.
سرهنگ محبعلی افزود: کالاهای کشف شده در اختیار ادارات صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی بوکان بیان کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دولت به منظور کنترل بازار و جلوگیری از نوسان قیمت‌ها و پیشگیری از کمبود احتمالی ناشی از عرضه نکردن کالای مشمول طرح تشدید مبارزه با احتکار، گشت ویژه مبارزه با محتکران راه اندازی شده و با همکاری اداره های مربوطه ادامه خواهد داشت.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، طرح مقابله با احتکار کالا طی روزهای گذشته در بوکان شدت گرفته است.
شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
۷۵۱۰/۶۱۸۵/۲۰۹۳
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد