تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1397 - 8:26
کد خبر : 43219

دو بار رای‌گیری برای یک خروج/ حاجی‌دلیگانی: خلاف می کنید؛ مطهری: اخطار را پس از نطق می‌شنویم

دو بار رای‌گیری برای یک خروج/ حاجی‌دلیگانی: خلاف می کنید؛ مطهری: اخطار را پس از نطق می‌شنویم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در پی درخواست قوه قضاییه، پس از بررسی ۲۳ ماده از لایحه اصلاح  قانون مبارزه با قاچاق کالا  و ارز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نهایتا برای ارجاع ادامه بررسی این لایحه در صحن علنی امروز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در پی درخواست قوه قضاییه، پس از بررسی ۲۳ ماده از لایحه اصلاح  قانون مبارزه با قاچاق کالا  و ارز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نهایتا برای ارجاع ادامه بررسی این لایحه در صحن علنی امروز پارلمان رای گیری شد.

نهایتا نمایندگان برای اعمال نظر قوه قضاییه ادامه بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا  و ارز را به کمیسیون اقتصادی واگذار کردند.

این در حالی است که علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز عنوان کرده بود «شورای نگهبان مخالف خواستار توقف بررسی لایحه مبارزه با قاچاق کالا در مجلس شده و اعلام کرده که باید نظر قوه قضاییه در این لایحه اعمال و سپس در مجلس بررسی شود وگرنه مصوبات مجلس در شورای نگهبان رد می شود» و نهایتا نمایندگان به این پیشنهاد رئیس مجلس رای منفی دادند.

در ادامه، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس طی اعتراضی با اینکه چرا مجددا درخواست ارجاع به کمیسیون به رای گذاشته شده است، خطاب به علی مطهری که ریاست جلسه را بر عهده داشت، عنوان کرد که شما این اقدام را انجام دادید و ادامه بررسی لایحه مذکور را از دستور کار خارج کردید تا هر چه سریع تر FATF و CFT را زودتر در مجلس بررسی کنید.

مطهری هم در پاسخ به این اعتراضات عنوان کرد: بفرمایید بنشینید؛ اخطارتان را پس از نطق ها گوش می دهیم.

در همین میان نصراله پژمان فر نماینده مردم مشهد در حالی که نسبت به از دستور کار خارج کردن  ادامه بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا  و ارز اعتراض داشت، فریاد می زد که این خلاف است و نباید چنین اقدامی انجام می شد.

در این میان نمایندگان معترض نسبت به این اقدام، همچون حسینعلی حاجی دلیگانی، نصراله پژمانفر و علیرضا سلیمی با قرار گرفتن در پایین جایگاه هیأت رئیسه مجلس اعلام کردند که این خلاف قانون است.

این در حالی بود که چند نفر از اعضای هیأت رئیسه و برخی نمایندگان مجلس سعی در آرام کردن نمایندگان معترض داشتند.

انتهای پیام/

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد