تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1397 - 5:41
کد خبر : 42957

لرستان| افراد متخلف در زمینه احتکار و گرانفروشی به جامعه معرفی شوند

لرستان| افراد متخلف در زمینه احتکار و گرانفروشی به جامعه معرفی شوند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، گودرز امیری شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: در کنار برخورد قاطع با متخلفان در حوزه بازار و مشکلاتی که در این رابطه وجود دارد باید راهکار و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، گودرز امیری شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: در کنار برخورد قاطع با متخلفان در حوزه بازار و مشکلاتی که در این رابطه وجود دارد باید راهکار و پیشنهاد نیز ارائه شود.

وی افزود: اختلاف قیمت‌ها در مغازه‌های مختلف موضوعی است که با آن روبه‌رو هستیم لذا باید این موارد را پیگیری کنیم و جلوی فساد، احتکار و گران‌فروشی را بگیریم.

معاون اقتصادی استاندار لرستان عنوان کرد: توزیع گوشت گرم و منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام می‌شود لذا باید در رسانه‌های مختلف و به ویژه صدا و سیما زمان و مکان توزیع این کالاها به‌صورت رسمی اطلاع‌رسانی شود.

امیری بیان کرد: گوشت‌های منجمد برزیلی دارای قیمت مناسب و کیفیت خوب و گوشت گوساله است و با حضور متخصصان ایرانی ذبح اسلامی می‌شوند و از لحاظ سلامت کیفیت و شرعی بودن تضمین‌ شده هستند.

معاون استاندار لرستان گفت: مدیران حوزه اقتصادی باید هفته‌ای دو بار با رسانه‌ها در زمینه بازار مصاحبه کنند متأسفانه جو روانی در زمینه بازار ایجاد شده و تأثیرات منفی ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: افراد متخلف در زمینه احتکار و گرانفروشی باید به جامعه معرفی شوند و تمامی دستگاه دولتی، نهادها و شرکت‌های وابسته به دولت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید ماشین‌آلاتشان را برای حمل‌ و نقل کالا در اختیار این شورا بگذارند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد