تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1397 - 8:37
کد خبر : 42919

با محتکران همانند مفسد برخورد خواهد شد

با محتکران همانند مفسد برخورد خواهد شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حجت الاسلام والمسلمبن اژه ای معاون اول قوه قضاییه در زنجان در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه آمریکا با تمام حامیان کفردر مقابل ایران

با محتکران همانند مفسد بر خورد خواهد شدبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حجت الاسلام والمسلمبن اژه ای معاون اول قوه قضاییه در زنجان در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه آمریکا با تمام حامیان کفردر مقابل ایران تلاش دارند اسلام و عدالت ایران اسلامی را از پای دربیاورند گفت: درشرایط کنونی باید با قوت ، با صبر و تلاش و ایمان همان راه آغازین خودمان را ادامه دهیم.

وی افزود:دشمن در این برهه از زمان نیز شکست خواهد خورد ، چرا که ایرانیان به پشتوانه خون شهدا در مقابل ظلم و خودخواهان ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای همچین بابین اینکه قوه قضاییه باید با تدبیر به مسایل اجتماعی و اقتصادی چاره ای بیندیشد افزود: تلاش کنیم پاسخگوی خوبی برای مرم باشیم تا زمینه سواستفاده برای دشمنان را فراهم نکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای با بیان اینکه دشمن سعی دارد با شایعه پراکنی در جامعه یاس و تا امید ی را رواج دهد کفت:باید با روحیه جهادی و انقلاب شایعه پراکنی دشمن را خنثی کنیم.

وی بر لزوم‌برخورد با محتکران هم تاکید کرد و گفت:مواد اولیه باید وارد چرخه کار و تولید شود و اگر کسی موحب احتکار این مواد شد همانند مفسد بر خورد خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلیمن اژه ای افزود:در این مساله پرونده متخلفین با صحت و سرعت پیگیری می شود.

وی به ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان اشاره کرد و‌گفت:عزاداری های ماه محرم در پایتخت شور‌و شعور حسینی عظمت تاریخ عاشورا را تکرار‌می کندو این شوروشعورمردم استان زنجان در کشور مثال زدنی است .

استاندار زنجان هم یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مفدس را گرامیداشت و گفت:شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه اهواز ، روز تلخی را در تقویم ایران اسلامی به ثبت رساند.

درویش امیری ضمن قدردانی از عملکرد قوه قضاییه استان زنجان گفت:دلیل آرامش و امنیت استان هماهنگ ی و عملکرد مناسب بین قوه قضاییه با سایر دستگاه ها است.

دراین مراسم از تلاشهای جعفر گل محمدی قدردانی و حجت السلام صادقی نیارکی به عنوان رییس کل دادگستری استان زنجان معرفی شد .

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد