تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1397 - 8:00
کد خبر : 42908

پلیس بر روی ضعف، سوءاستفاده و احتکار تمرکز کرده است/ امنیت باعث پیشرفت خواهد شد

پلیس بر روی ضعف، سوءاستفاده و احتکار تمرکز کرده است/ امنیت باعث پیشرفت خواهد شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار نوریان سخنگوی ناجا در نشست خبری هفته ناجا با درود بر شهدای دفاع مقدس گفت: حادثه تروریستی و بزدلانه اهواز که منجر به شهادت نیرو‌های نظامی و خانواده‌های آن ها شد را تسلیت می‌گویم. وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار نوریان سخنگوی ناجا در نشست خبری هفته ناجا با درود بر شهدای دفاع مقدس گفت: حادثه تروریستی و بزدلانه اهواز که منجر به شهادت نیرو‌های نظامی و خانواده‌های آن ها شد را تسلیت می‌گویم. وی ادامه داد: نظم و امنیت کارویژه نیروی انتظامی و وظیفه پلیس در کشور است و امنیت جز اولویت تریت خواسته‌های جامعه است و در نبود آن پیشرفت نخواهیم کرد. در کشور ما پلیس اقتدار و درک صحیح از تحولات و پیچیدگی‌ها دارد و در تلاش است تا زیرساخت های نرم افزاری خود را متناسب با تغییرات بکار گیرد و باید بگوییم تاکنون روند روبه رشدی، داشته است. نگاه راهبردی تاکنون بین پلیس و مردم ارتباط معناداری شکل دارد.

سردار نوریان عنوان کرد: مردم نیز از عملکرد پلیس رضایت دارند و در یک سال اخیر پلیس بهترین عملکرد را با سعه صدر انجام داده است. امروز با توجه به مفاسد اقتصادی پلیس در آن نقطه‌ای که ضعف، سواستفاده و احتکار وجود دارد متمرکز شده است و در کنار مجموعه‌های قضایی کمک کرده تا دولت بتواند امور اقتصادی، را نظم دهد.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی از مقاطع حساس است که هر ساله برای معرفی عملکرد‌ها و برنامه‌ها به جامعه منعکس می‌شود؛ لذا مسئولیت امنیت کشور بر عهده ناجا است و ما در تلاشیم این امنیت پایدار را ارتقا دهیم. هفته نیروی انتظامی از ۱۳ تا ۱۹ مهر خواهد بود. مامورین ناجا از نقطه صفر مرزی تا جای جای مختلف کشور در حال خدمت به عموم مردم هستند.

نوریان اضافه کرد: پلیس مقتدر امین مردم شعار هفته ناجا قرار گرفته است. همانطور که رهبر فرمودند: نیروی انتظامی باید از خود مردم بوده و رفتار و امانت داری صداقت و اخلاق را رعایت کنند. فلذا این شعار به همین خاطر گذاشته شده، زیرا این دغدغه رهبر بوده است.

سخنگوی ناجا گفت: شان مردم ما اقتضا می‌کند که پلیس محبوب کارامد و توانمند داشته باشند. فلذا رشد جامعه به این‌ها بستگی دارد. رشد اقتصادی علمی و اجتماعی به امنیت وابسته است. قدرت و اقتدار پلیس باید در راستای خواسته عمومی بوده و به جان و ناموس مردم تعرضی به وجود نیاید. به هر حال پلیس طی سال‌های گذشته در این خط حرکت کرده است.

وی عنوان داشت: اولین روز ناجا که جمعه است شعار پلیس جامعه ایمانی قرار گرفته است. شنبه شعار پلیس انضباط امنیت و اقتدار و یکشنبه پلیس و کارامدی و دوشنبه پلیس آموزش همگانی و پیشگیری و سه شنبه پلیس پاسخگویی، امنیت مداری و چهارشنبه پلیس روزامدی و پنجشنبه ولایت مداری ایثار و شهادت نامگزاری شده است.
از ۹ تا ۱۲ به مدت چهار روز نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۸ نمایشگاه بین المللی پلیسی و امنیتی برگزار می‌شود و شما علاقه‌مندان دعوت می‌شود که به ابن نمایشگاه که ۵ هزار محصول ارائه می‌دهند حضور پیدا کنید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد