تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 - 7:28
کد خبر : 42777

کشفیات ۳۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران

کشفیات ۳۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، ذبیح الله پهلوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: قاچاق نوعی اقدام تروریستی است که هدف آن تخریب ریشه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه است. وی با اشاره به این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، ذبیح الله پهلوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: قاچاق نوعی اقدام تروریستی است که هدف آن تخریب ریشه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه است.

وی با اشاره به این که، هدف دیگر قاچاق رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی است، اظهار داشت:به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات ملی طرح های مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان به اجرا در آمد.

مفخمی از کشف ۲۹ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در استان طی یک ماهه گشته خبر داد و تصریح کرد:در این راستا ۶ هزارلیتر سوخت ،۱۲۱ هزار نخ سیگار ، ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت و ۱۳۵ دستگاه لوازم و تجهیزات رایانه ای قاچاق از قاچاقچیان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران کشف ۶۲ تن چوب جنگلی قاچاق،۲ هزار شاخه گیاه چلم و ۸۹ تن برنج خارجی را از دیگر موفقیت های این طرح ها برشمرد و اظهار داشت: قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیدده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است.

مفخمی با بیان این که پدیده قاچاق ضربه به اقتصاد و هویت ملی کشور و همه برنامه ریزی های ملی است،اذعان داشت: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی و تعطیلی کارخانه ها ، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی است.

وی با اشاره به این که قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالااقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و همه آحاد جامعه برای مقابله با آن مسئول هستند از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغتل جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد