تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 - 6:01
کد خبر : 42760

احتکار و عدم اعلام موجودی ۱۱ میلیارد ریال کالا در خراسان‌شمالی

احتکار و عدم اعلام موجودی ۱۱ میلیارد ریال کالا در خراسان‌شمالی

ابراهیمی، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: طی بازرسی‌ها مشخص شد پنج انبار احتکار خواروبار و موادغذایی شامل کالاهای اساسی همانند برنج، روغن، قند و شکر، ۳۵۹ حلقه لاستیک، کاغذ و پوشاک بچه در استان کشف شده است.وی افزود: پرونده این انبارهای احکتار

احتکار و عدم اعلام موجودی 11 میلیارد ریال کالا در خراسان‌شمالی

ابراهیمی، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: طی بازرسی‌ها مشخص شد پنج انبار احتکار خواروبار و موادغذایی شامل کالاهای اساسی همانند برنج، روغن، قند و شکر، ۳۵۹ حلقه لاستیک، کاغذ و پوشاک بچه در استان کشف شده است.
وی افزود: پرونده این انبارهای احکتار به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده و در نهایت در آن سازمان تصمیم گیری می‌شود که آیا این افراد جریمه شوند و یا اقلام کشف شده وارد بازار شود.
ابراهیمی با اشاره به دپوی دارو در چهار انبار، ادامه داد: با توجه به اینکه کار در حوزه دارو فنی و تخصصی بوده بنابراین باید دانشگاه علوم پزشکی در خصوص این انبارها اظهار نظر کند که آیا این میزان دارو احتکار شده یا به میزان مصرف داروخانه ها خریداری شده است.
وی خاطرشان کرد: با توجه به اینکه داروهای خوراکی باید در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود در حالیست که دمای هوای این انبار بیش از ۳۰ درجه سانتی گراد بود و موضوع انبارغیر مجاز و انجام تخلف محرز است.
ابراهیمی با بیان اینکه در مجموع ۱۷انبارشامل انبارهای غیر مجاز، مجازو احتکارکالا دراستان شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: ۱۲ مورد از این انبارها یا غیر مجاز بوده و یا اقلام داخل آن اعلام موجودی نشده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد