تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1397 - 14:02
کد خبر : 42687

جوانان شعار “هیهات منا الذله” را سرلوحه زندگی قرار دهند

جوانان شعار “هیهات منا الذله” را سرلوحه زندگی قرار دهند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار کانون خبرنگاران نبأ، ایکنا، نهضت روشنگری با موضوع ترویج حمایت از کالای ایرانی عصر امروز، پنجم مهر به همت حوزه بسیج حضرت زهرا(س) قرچک برگزار شد.حجت‌الاسلام والمسلمین حسین عبدالله پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه ۱۵خرداد شهرستان قرچک در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار کانون خبرنگاران نبأ، ایکنا، نهضت روشنگری با موضوع ترویج حمایت از کالای ایرانی عصر امروز، پنجم مهر به همت حوزه بسیج حضرت زهرا(س) قرچک برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین عبدالله پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه ۱۵خرداد شهرستان قرچک در این برنامه با اشاره به شعار سال و تشویق آحاد جامعه به مصرف و خرید کالای ایرانی اظهار داشت: جوانان امروزی باید تلاش کنند تا اقتصاد کشور و کار را رونق دهند و از تجمل گرایی و الگوهای غربی پرهیز کنند.

جوانان شعار
وی افزود: جوانان برای خرید جهیزیه از کالای ایرانی استفاده کنند و شعار “هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه” را پیرامون کالاهای ایرانی و اقتصاد کشورمان سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
مسئول نماینده ولی فقیه ناحیه بسیج قرچک تشریح کرد: قیام امام حسین(ع) دلیلی نداشت جز اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر که ما آن را امروز در زندگی فراموش نکنیم.

محمد فرخی

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد