تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1397 - 13:00
کد خبر : 42301

مسئولان مهدهای کودک باید طبق قانون شهریه بگیرند/ خانواده‌ها کالای ایرانی بخرند

مسئولان مهدهای کودک باید طبق قانون شهریه بگیرند/ خانواده‌ها کالای ایرانی بخرند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ جشن بازگشایی مهدکودک های شهرستان برخوار امروز برگزار شد. رئیس اداره بهزیستی برخوار در این آیین، ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی و محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر، اظهار کرد: امسال

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ جشن بازگشایی مهدکودک های شهرستان برخوار امروز برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی برخوار در این آیین، ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی و محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر، اظهار کرد: امسال حدود یک هزار کودک در ۱۲ مهد شهری و پنج مهد روستایی تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان راهی مهدهای کودک می‌شوند.   رویا شجاعی افزود: افتخار سازمان بهزیستی پذیرایی از این عزیزان و کوشش در ارتقاء فکری و معنوی کودکان پیش دبستانی و مهد کودک است.   وی ضمن تاکید بر نظارت مستمر بر مهدهای کودک تحت نظارت، عنوان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، مسئولان مهدهای کودک فقط موظف به گرفتن شهریه ابلاغی که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته و بر اساس درجه بندی مهد و سن تعیین می شود، هستند.   رئیس اداره بهزیستی برخوار یادآور شد: از والدین و مربیان نیز درخواست شده به خرید کالای ایرانی در آستانه بازگشایی مجدد مهد کودک ها توجه ویژه کنند.   فعالیت مهد کودک ها در سال جدید تحصیلی با نواختن نمادین زنگ و اجرای مراسم معنوی رد شدن کودکان از زیر قرآن کریم آغاز شد.  

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد