تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1397 - 10:08
کد خبر : 42282

۷۰ انبار احتکار کالا در خراسان رضوی کشف شده اند

۷۰ انبار احتکار کالا در خراسان رضوی کشف شده اند

حمیدرضا کریم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ۳۷ پرونده از این تعداد را مربوط به مشهد ذکر و بیان کرد: روغن، شکر، برنج، لوازم خانگی، لاستیک، دستمال کاغدی، پوشک بچه، نوشت افزار و لوازم آرایشی بیشترین اقلام موجود در این انبارها بوده اند. وی افزود: هفته پیش نیز انبار احتکار لاستیک

حمیدرضا کریم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ۳۷ پرونده از این تعداد را مربوط به مشهد ذکر و بیان کرد: روغن، شکر، برنج، لوازم خانگی، لاستیک، دستمال کاغدی، پوشک بچه، نوشت افزار و لوازم آرایشی بیشترین اقلام موجود در این انبارها بوده اند.
وی افزود: هفته پیش نیز انبار احتکار لاستیک در کاشمر با ۵۸۷ حلقه لاستیک کشف و برای آن علاوه بر الزام به عرضه، حکم جزای نقدی به مبلغ ۶۹۵ میلیون و ۳۴۷ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال معادل ۷۰ درصد ارزش کلای احتکاری صادر شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: بازرسی برای کشف انبارهای احتکار کالا با جدیت توسط گشتهای تعزیرات، اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه دارد.
انبارهای کالا باید در سامانه ثبت انبارهای عمومی ثبت شده و اعلام موجودی کنند، در غیر این صورت هرگونه فعالیت آنها تخلف محسوب می شود.
۷۵۰۵/۱۸۵۸
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد